PDA

Vis full versjon : ØK: Framskjerm og div til 240 87 modell



Amundsen
07/01/13, 01:03
Ønsker å kjøpe
- Framskjerm på høyre sia (Kanskje fått tak i)
- Framdøra på venstre sia(treng bare døra ikke glass osv)
- Bagasjelok.

Senkesett vis noen har et komplett et te en rimelig penge, trenger nye te neste eu.
Delane bør helst være samma farge som bilen min.
http://forum.vccn.no/

Helst i Telemarks område eller buskerud
pm her eller ei melding på 92432358, så kan je evnt ringe opp igjen, når je har pause or so

Amundsen
08/01/13, 16:33
Bump!

Amundsen
13/01/13, 17:04
bump, må da være noen som har no deler :)

Amundsen
16/01/13, 13:22
Bump!

Jannern
16/01/13, 14:08
grillen din kan du bare ta ut innmaten din og bytte med en annen kromgrill med svart innmat og emblem :) har senkesett som egt er lovlig men jeg ser ikke nummeret på de så det er ikke vits til annet bruk en de som bare vil senke bilen mellom eu kontrollene haha :/ Har bil i nøyaktig samme farge som deg men den skal restaureres :)
kan muligens få tak i bagasjelokk da i den fargen. Mye byr du a? veit om en som har amma

Amundsen
17/01/13, 01:39
grillen din kan du bare ta ut innmaten din og bytte med en annen kromgrill med svart innmat og emblem :) har senkesett som egt er lovlig men jeg ser ikke nummeret på de så det er ikke vits til annet bruk en de som bare vil senke bilen mellom eu kontrollene haha :/ Har bil i nøyaktig samme farge som deg men den skal restaureres :)
kan muligens få tak i bagasjelokk da i den fargen. Mye byr du a? veit om en som har amma

Er krom grill je har, bare pussa ned og spraya svart matt, men bynt å flasse. je kommer aldri igjenom me de fjærene je har :P. bilen er godkjent me senke fjærer btw, dem er vel ikke så nøye å ser på serie nr osv da ve?

Jannern
17/01/13, 08:08
skulle ikke tro det men. da har jeg både grill (uten emblem dessverre men i god stand) kanskje bakluke og fjærer til deg isåfall. 400,- for grill (har bud på 350 av en kompis men synes den er i for god stand til det selv uten emblem) 400,- for bagasjelokket og 400,- for fjører pga at papirene på de ikke følger med. 1200,- + frakten som du betaler totalt? bagasjelokket er ganske billig med tanke på at det er oppattlakkert (skal være helt bulk og rustfritt). Han som har det krasjet bilen sin etter oppussing så det er demontert igjen og ligger klart. Må bare få tatt av fjærene bak som sitter på bilen enda.. grave den fram først, litt mye snø på den xD har svarte lister over lyktene og men de er det skrudd en skrue i midt foran over lykta av en eller annen sær grunn (forrige eier), men skruene er skrudd ut så kan vaske de og se om det er noe å ha. Er ikke store hullet så litt sparkel eller noe lignende så skulle det bli bra.. spørs hvor nøye du er på det. Kan få de med for 250,-, tror de går for 1000,- + i bra tilstand? Men det bestemmer du såklart :D

Jannern
17/01/13, 12:13
har svarte lister rundt om og hvis det skulle være interessant :) 100kr lista, så blir ca 1500,- da går jeg akkurat i null på dem, ga det selv da jeg egt skulle bruke de selv hehe :)

volvo
17/01/13, 19:56
skulle ikke tro det men. da har jeg både grill (uten emblem dessverre men i god stand) kanskje bakluke og fjærer til deg isåfall. 400,- for grill (har bud på 350 av en kompis men synes den er i for god stand til det selv uten emblem) 400,- for bagasjelokket og 400,- for fjører pga at papirene på de ikke følger med. 1200,- + frakten som du betaler totalt? bagasjelokket er ganske billig med tanke på at det er oppattlakkert (skal være helt bulk og rustfritt). Han som har det krasjet bilen sin etter oppussing så det er demontert igjen og ligger klart. Må bare få tatt av fjærene bak som sitter på bilen enda.. grave den fram først, litt mye snø på den xD har svarte lister over lyktene og men de er det skrudd en skrue i midt foran over lykta av en eller annen sær grunn (forrige eier), men skruene er skrudd ut så kan vaske de og se om det er noe å ha. Er ikke store hullet så litt sparkel eller noe lignende så skulle det bli bra.. spørs hvor nøye du er på det. Kan få de med for 250,-, tror de går for 1000,- + i bra tilstand? Men det bestemmer du såklart :D

Får alle 4 nye originale for 770,- (pluss frakt)

Pwrvolvo
18/01/13, 00:14
Har mulig en framskjerm i rød. Men blir vel veldig dyrt i frakt.

Dimmern
18/01/13, 11:10
Har helsvart grill med emblem :)

Amundsen
19/01/13, 16:56
Har mulig en framskjerm i rød. Men blir vel veldig dyrt i frakt.
Får si i fra vis du har da, Kan sjekke me eek Transport om de kan ta me no te bake vis de kjører oppi der :P

Amundsen
19/01/13, 16:57
Har helsvart grill med emblem :)
Mye ska du ha for den?

Dimmern
19/01/13, 16:58
tjaa, kom med ett bud :)

Amundsen
14/02/13, 17:05
350,-? :P Helt glømt bort denna. ingen som har forskjerm te meg?

Helgeland
18/02/13, 23:06
Jeg har muligens en.Bor I Nittedal. Fint om du kunne ringt meg på 90601157.

Amundsen
25/02/13, 13:48
Jeg har muligens en.Bor I Nittedal. Fint om du kunne ringt meg på 90601157.
Har kanskje fått tak i en, men vis det ikke blir no me det så ringer je... :)