PDA

Vis full versjon : Startvansker 960 95 mod, hjelp!



sekse
01/01/13, 15:08
I går ville ikke 960'n min starte. Har opplevd det samme for noen måneder siden men da startet den etter å ha kinnet den ganske lenge.

Prøvde det samme nå men uten resultat.

Den tenner og høres ut som om den nesten vil starte men aldri helt.

Ellers er den godt vedlikeholdt mtp tennplugger f.eks.


Alle tips og forslag blir mottatt med takk! :)

sekse
01/01/13, 21:54
Fikk dratt den igang med slepetau nå nettopp. Startet ganske kjapt.

Etterpå starter den fint på nøkkel også. MEN den ville ikke gå på tomgang, kjørte noen kilometer for å prøve litt. Går fint ellers med normal kjøring. Merket meg at lyset til utetemp var borte men kom tilbake etter en stund, samme med parklyset. Kom også tilbake etter en stund.

Kom hjem og startet den på nøkkel igjen, nå ville den plutselig om en ikke let perfekt gå på tomgang.

Er nok dårlig kontakt et eller annet sted, men hvor!? :p

Tips og triks mottas med takk :)

Evolve_88
05/01/13, 21:07
Hadde slikt problem med min 960 en gang. Da måtte jeg overhale toppen på den pga ventiler som ikke var helt med. De satt seg på en måte slik att det ikke var noe komp i enkelte sylindere. Men kan hjelpe å bytte til ny olje har jeg hørt av andre med samme problem som jeg hadde. Men ikke sikkert du har det samme problemet

MrDrifting86
05/01/13, 21:53
Hadde problem med min 960 at den ikke ville starte en dag, men var bare å kjølevæskeslangen som var litt løs.

sekse
05/01/13, 22:40
Takk for tips :)

Nå går den som en kule igjen, starter hver gang. Kjørt ca 40 mil siden den ikke ville starte.

Veldig rart :confused: