PDA

Vis full versjon : Div spørsmål om Volvo 740



S.O.B
28/12/12, 17:04
Hei! Har no endeleg fått start på bilen igjen, etter eit halvt år med stillstand og skruing.. Men har enda litt problem med bilen..

Når eg skal starte han, er det nesten såvidt han vil gå rundt, og det høyrest på ein måte ut som flatt batteri.. Men ein gong datt eine ledninga frå + på coilen av, og då gjekk han rundt slik han skal når du kjinnar, men ville naturlegvis ikkje starte. Så når eg plugga på igjen ledninga, var det same driten igjen.. Høyrdest nesten ut som flatt batteri, og "kutta" når eg skulle kjinne, på ein måte..

Så når bile går, går han veldig høgt på tomgong, mellom 1200 og 1500rpm ca, uansett kor eg stiller han. Men når eg vrir på lysbrytaren til eit anna stille, dett han på turtal, og som oftast stoppar visst ikkje eg gir gass. Då greier eg å redde han, og han går like høgt enda..!

Nokon som veit kva som feilar? Kan det være berre at batteriet er gåent?

Og så er det høglydt tikking frå motoren, ved gasspådrag. På tomgang er det nokelunde stilt. Tendingsbank? og evt er det berre å stille inn tending skikkeleg?

Har byta frå K til A motor..

Takkar så mykje for svar! :)

Jan turbo
28/12/12, 19:16
Sikkert allt for tidlig tenning på denne,bare å vri tenninga litt seinere.

S.O.B
28/12/12, 19:32
ok :) skal prøve det! Då skal du vel vri fordelaren MED sola? mot sola er vel meir fortending?

jacobsen
28/12/12, 21:02
Sjekk også om eksosmanifoldpakning er intakt. Min FK lekker på en sylinder, og det tikker bra!

MadAss
28/12/12, 22:38
Mest trolig feil tenning ja. Da tenner motor i mot når du kinner, og blir derfor tung å drage rundt. Tikkinga du hører er tenningsbank som følge av feil tenning.

S.O.B
29/12/12, 14:09
Nei fonne ut at eksospakninga lekk på eine sylinderen :) det som forårsaker tikkinga! :) Og no er tendinga stilt nokelunde og det går smertefritt å starte han :) No manglar berre å koble opp temperaturmåler og div :)

S.O.B
29/12/12, 14:20
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/11/1083.jpg

Kva føler er dette?

Og kva føler er det som er attmed dynamoen? rund med ein rund kabelsko inni.

Daruu
29/12/12, 14:24
Er ikke det tempføleren?

Og den ved dynamoen er vel til oljetrykksbryteren

S.O.B
29/12/12, 14:31
ok :) jo det kan stemme :) Takk for alle svar! :D