PDA

Vis full versjon : Noen som kjenner historien til YA50618? 940 turbo stv



A.Finstad
26/12/12, 03:13
driver å leiter etter litt historik angående 940en min da det viser seg å være en bastad av en bil, veit den ble født som en turbo bil med FT, automat og bare to seter forran, men DET stemmer ikke lengere selvom motoren er ganske orginal og med turbo så er den VELDIG slapp å det ser ut som det er en FK motor har ikke sjekka nummeret på blokka enda siden det er malt over....

her er en link til tråden, men hadde vært kjekt med litt info hvis noen kjenner til noe ;)
http://forum.vccn.no/showthread.php?47625-A-Finstad-s-1995-940-Turbo-bruksbil-rullende-prosjekt

Snurrbo744
02/03/13, 09:05
Kommer ikke inn på den linken :( Ser nr begynner på YA50 som sier det er ei varevogn

A.Finstad
14/03/13, 08:53
var en varevogn en gang i tia ja veit ikke hvem som har bygd den om, men det er ikke gjort ordentlig så det er fremdeles tre gulv baki å noe braketter i taket å sånt, men det blir bytta så fort jeg får sammen en annen bil å kjøre med en liten stund ;)

Anders Dybvadsskog
19/03/13, 18:18
Husker en kompis hadde denne. Når han kjøpte var det ft og automat. Kassa ble bytta etterhvert og bakakselen ble bytta

A.Finstad
19/03/13, 21:26
kan hende bakakselen er bytta flere ganger sitter i hvertfall en 1041 der nå, men har lurt litt på om den er bytta for automat har vell annen utveksling en manuell å den ligger ikke ubehagelig høyt på turtall i hastigheter over lovelig i Norge, men da fikk jeg i hvertfall svar på det :p