Vis full versjon : Kan man bruke oljefilter flytter istedet for 760 V6 stabstag på T5 i 740?
Er man nødt til å ha et 760 stab.stag eller kan man bare bruke oljeflytter sandwich?
Volvo-Lars
21/12/12, 14:04
Er man nødt til å ha et 760 stab.stag eller kan man bare bruke oljeflytter sandwich?
Kan bruke filterflytter. F.eks fra 960 95-nyere.
nei blir meget trangt trur jeg nokk, prøvde min filterflytter på men, kjøpte heller ett 760 stag
Okay :) Er det noe sted der man få kjøpt v6 staget? Som f.eks volvo?
Jo får kjøpt d hos volvo, meen, du finner det jo til 1/10 av prisen brukt:) betalte 500 før mitt
Men så er det å oppdrive dette staget da :P
Har du sjekkt Volvo? Ofte kan de være like billige eller billigere enn brukt.
Skal ikke si det helt sikkert, men trur jeg har hørt litt over 2000,- men er jo bare å ringe dem
Skal ikke si det helt sikkert, men trur jeg har hørt litt over 2000,- men er jo bare å ringe dem
Da har du sjekket det opp ;) koster nok omtrent det samme overalt :P
Da er det jo ikke noe å lure på :) Bedre det en å måtte dra til Sverige eller tråle hele Norge rundt etter staget. Pluss da kommer jo frakt også i tillegg.
blir mæd trangt med kun filterflytter. skaff deg 760 v6 krenghemmer med en gang! (det er tykkere enn det orginale oxo. 23mm tror jeg det var)
litt vanskelig å se, men om du trekker en rett linje som det blir led orginal stabstag, så skjønner du at det blir trangt :)
fra bilen min :
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/12/1207.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/12/1208.jpg
Må du løsne på staget for å skifte filter eller? :)
har ikke prøvd enda. satte motor i når filteret sto på. å litt vanskelig å si, men tror det skal gå akkuratt uten å måtte av med krenghemmeren:)
Er jo uansett bare å løsne 4 små bolter til foringene, så det er vel ingen krise uansett :)
Går fint å skifte filter, ha gjort det to ganger alt:)
Volvo-Lars
28/12/12, 01:09
blir mæd trangt med kun filterflytter. skaff deg 760 v6 krenghemmer med en gang! (det er tykkere enn det orginale oxo. 23mm tror jeg det var)
V6 staget fra bilen min er 21mm.
Mitt er 23, Så er nok større på nyere 760
er forskjellige stag ute å går orginat ja.
hadd både 21,23 og er 25 på 90 modellen min.
88 bia jeg har var det 23mm.
jepp. mitt stag er fra en 88 mod, så det er 23mm.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.