PDA

Vis full versjon : lys i klokke/ute temp viser



vegarols1
17/12/12, 23:49
God dag :) Er det vanlige pærer som er i det instrumentet med ute temp og klokken? :)

Så en kompis av meg hadde lys der, og det hadde ikke jeg, å har ikke hatt det mens jeg har eid bilen... Skulle gjerne hatt det :)

Er det valige pærer der eller er dette noe man ikke kan skifte pærer i?

R-M-I
18/12/12, 00:08
Er vel wedge T5 pærer tenker jeg.
Greieste er å kjøpe med komplett sokkel og alt :) kjøp rett fra volvo om du bare skal ha den ene pæren :) om du skal ha mange er kanskje eBay en vei å gå :)

TheStig
18/12/12, 00:30
Er wedge T5 pære der ja. Om du har kun klokke og utetemp så er det kun ei pære, har du kjørecomputer og klokke så er det 2 pærer.

vegarols1
18/12/12, 15:18
Har flere pærer som er gåen, men hadde litt lyst på led pærer der :) noen som kan fortelle meg og biltema har slike led pærer?:)

vegarols1
18/12/12, 15:19
Om* :)

TheStig
18/12/12, 18:15
Har flere pærer som er gåen, men hadde litt lyst på led pærer der :) noen som kan fortelle meg og biltema har slike led pærer?:)

Ingen av Biltemabutikkene jeg har vært innom har hatt led pærer av noe slag. Men Mekonomen derimot..

vegarols1
18/12/12, 20:16
Biltema i tromsø har led pærer ? Men ikke så smått, så ble halogen :) godt med lys igjen :-)

Turbovogn850
19/12/12, 22:38
De fleste biltemaer har led-pærer, men tror ingen har disse rare sensorpærene i LED
Biltema har i hvertfall LED-Wedge :)

Jeg kjøpte mine på Thorsov bil, men disse var fra Osram da. Så disse kostet litt, men de ga 6000K og varer en del lenger enn halogen.