PDA

Vis full versjon : Montering av tåkelys og parklys V70.



Kusa
13/12/12, 11:00
Har veldig lyst å bytte ut lysa i både tåke og parkeringslys til at eg skal ha LED (blått / xenon lys) i tåkelysene, her møtte eg på eit problem da eg monterte.. Og det var at dei ikkje ville lyse. Er H1 pærer og kjøpte led H1 pærer på biltema. Da eg monterte desse vart det ikkje noko lys i det heile tatt. Dette er vell fordi at dei ikkje får den nødvendige straumen? Kva kan eg gjere som går fort og ganske lettvindt for å få opp straumen slik at desse vil byrje å lyse?
Og parkeringslysa har eg ikkje aning om korleis eg skifter, har skifta hovedlyspære bare.. Dette er Xenen og er ett helvette med disse klemmene som skal treffe rett inn i lys "sokkelen" men lurer på pærer og evt noen tips til å bytte ut dette?

Takk på forhand.

FroBe
13/12/12, 20:25
Du er ikke den første som ikke har fått dette til å virke, se denne (http://forum.vccn.no/showthread.php?41061-LED-til-t%C3%A5kelys-V70N-2007) tråden.

Jeg har ingen anelse hvorfor, dermed kan jeg bare tilby ville gjetninger:
- Biltema H1 LED-pærer er defekte. (Det er likevel lite sannsynlig at alle har feil, men det finnes ingen standard for LED-pærer som H1-kopi).
- Tåkelysene har byttet om + og -. (Det er likevel lite sannsynlig at Volvo sine pæretilkoblinger i tåkelysene har - til pinne og + til pærekroppen, eller at Biltema LED har - til pinne og + til pærekroppen).
- CEM har sensorer som detekterer strømforbruk og lar være å koble inn relé hvis pæra ikke trekker nok strøm. (Da bør likevel pæra blinke).