Vis full versjon : Parklys 21/5w 240 eldre enn 89-
Heisann godt folk, nå har jeg nok en gang prøvd med og få til LED pærer på min bil.
Men får kun lys om ene sida har glødepæra mens andre har led pære.
Vil ha både parklys og DRL lys til og fungere med LED da jeg synes det passer seg bedre mtp hvite lysene..
Har rette pærer og alt men ikke pokker om jeg skal få det til og fungere med begge i led...
Alt av lys fungerer med glødepærene både park og DRL.
Tips og triks? :9
volvo245gl
07/12/12, 13:40
Ta et multimeter å mål kontaktene. Godt mulig det er polvendt et sted der det ikke virker. Mangen LED pærer vil bare fungere en vei. Sørg for at + er i midten.
er ikke polvendt noen plasser, pærene er rette for sokkeln/kontakten.
Så jeg klør meg i hodet og lurer godt nå, er jo innebygget canbus i disse så.
Burde være rett frem og få lys.
volvo245gl
08/12/12, 07:52
Prøvd å bytte bære høyre/venstre?
Mulig kontakten/pæren er for kort i bunn til å gi kontakt kanskje?
kontakter er lik som på glødepærene, men skal prøve litt forskjellig idag, er jo så fin temperatur ute.
Kan gjøre noen nye målinger også.
Tar imot om tips og triks også selfølgelig, men skal prøve litt forskjellige idag.
Du må bytte pluss te minus for at det ska funke!
ja, er noe rar kobling på de med park/kjørelys.. husker jeg kåle med å få det til på en jeg hadde.. husker ikke hva som ble gjort men..
øyvind andre
08/05/13, 17:26
hei, fikk du til med LED i park/kjørelysene? :)
Hei, desverre ikke prøvd nå. Men skal prøve ved en annen anledning. Dvs om man gidder bryet....
Du må bytte pluss te minus for at det ska funke!
Pluss til minus bytte på ledningene? For og polvende pærene funka ikke.
øyvind andre
10/05/13, 15:41
Hei, desverre ikke prøvd nå. Men skal prøve ved en annen anledning. Dvs om man gidder bryet....
okey :)
gatebilboy
11/05/13, 23:50
du må bytte om 2 ledninger til lykta pga d går + på siden av pæra og den ene under er + og den ene under er minus, begge under må være + og den på siden må være -. sleit litt med dette første gangen jeg også men fant det ut til slutt!
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.