PDA

Vis full versjon : Pedalbox



Zard
06/12/12, 02:42
Skal sette inn pedalbox i min 945 driftebil. Men Åssen blir bremsene uten bremsekraft forsterker? Harde? Hva lønner seg ?

Ove B
09/12/12, 22:36
ja de blir veldig harde og dårlige.... med min søsters rallycross bil må du stå i sete å da klarer du kansje å låse framhjulene på asfalt! eg ville beholdt bremsekraftforsterkeren så lenge som mulig... har du meir info rundt denne driftebilen? eg holder også på med ein drifte volvo sjønner du.;)

Christian
09/12/12, 22:47
Hvis du endrer på forholdet mellom hovedsylinder / slavesylinder (kaliper) så kan man få bra bremser selv uten bremsekraftforsterker, men er helt klart enklere å beholde den.

Ove B
11/12/12, 18:53
Hvis du endrer på forholdet mellom hovedsylinder / slavesylinder (kaliper) så kan man få bra bremser selv uten bremsekraftforsterker, men er helt klart enklere å beholde den.

det er sikkert muligheter for å få de brukenes med store bremser og rette forhold som du sier....! men mine erfaringer er heller dårlige.

Teigen
12/12/12, 20:37
du bytter bare til mindre pumpe event flytter på utvekslinga av pedalen så ere i (pedal)box

adwardrob
24/01/13, 05:49
hyggelig diskusjon .. Jeg liker det ... Takk alle som deltok i å svare på spørsmål ..
:) :)