Vis full versjon : Pedalbox
Skal sette inn pedalbox i min 945 driftebil. Men Åssen blir bremsene uten bremsekraft forsterker? Harde? Hva lønner seg ?
ja de blir veldig harde og dårlige.... med min søsters rallycross bil må du stå i sete å da klarer du kansje å låse framhjulene på asfalt! eg ville beholdt bremsekraftforsterkeren så lenge som mulig... har du meir info rundt denne driftebilen? eg holder også på med ein drifte volvo sjønner du.;)
Hvis du endrer på forholdet mellom hovedsylinder / slavesylinder (kaliper) så kan man få bra bremser selv uten bremsekraftforsterker, men er helt klart enklere å beholde den.
Hvis du endrer på forholdet mellom hovedsylinder / slavesylinder (kaliper) så kan man få bra bremser selv uten bremsekraftforsterker, men er helt klart enklere å beholde den.
det er sikkert muligheter for å få de brukenes med store bremser og rette forhold som du sier....! men mine erfaringer er heller dårlige.
du bytter bare til mindre pumpe event flytter på utvekslinga av pedalen så ere i (pedal)box
hyggelig diskusjon .. Jeg liker det ... Takk alle som deltok i å svare på spørsmål ..
:) :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.