PDA

Vis full versjon : Aktive xenon - ABL



tronderhunter
05/12/12, 21:06
Hei! Jeg har en V70 drive kjøpt ny april 2011. Noe som vet om ABL - aktive xenon var standard på alle med xenon i 2011? Eller var ABL tilgjengelig som egen tileggsoppgradering...? Mener selgeren sa at lysene skulle følge rattbevegelsene, men det gjør de altså ikke...:(
Når jeg starter bilen kommer det opp et symbol av et lys med pil til høyre/venstre, men den slukker igjen sammen med de øvrige symbolene. Har heller ingen feilmelding på kjørecomputeren. Takker for alle svar:-)

SagaPer
05/12/12, 21:31
Hei! Jeg har en V70 drive kjøpt ny april 2011. Noe som vet om ABL - aktive xenon var standard på alle med xenon i 2011? Eller var ABL tilgjengelig som egen tileggsoppgradering...? Mener selgeren sa at lysene skulle følge rattbevegelsene, men det gjør de altså ikke...:(
Når jeg starter bilen kommer det opp et symbol av et lys med pil til høyre/venstre, men den slukker igjen sammen med de øvrige symbolene. Har heller ingen feilmelding på kjørecomputeren. Takker for alle svar:-)

Dersom du har knapp nr 5 fra venstre på nederste knapperad (over Four-C knappene) så har du ABL (Auto Bending Lights).

2201

tronderhunter
05/12/12, 22:25
Mange takk, da har jeg nok ikke aktive xenon... Likevel litt merkelig at varsellampa med dette symbolet lyser syns jeg...:confused:

Stig-Arne
06/12/12, 01:20
Nr 4 på det bildet var vel gjerne for ryggesensorenene?
Er nr 5 fra venstre.

SagaPer
06/12/12, 19:04
Nr 4 på det bildet var vel gjerne for ryggesensorenene?
Er nr 5 fra venstre.

Sorry. Blingsa litt der ja. Nr 5 fra venstre er korrekt.

radar
06/12/12, 19:39
Jeg har denne funksjonen i bil-innstillingen i menyen på radioen.