PDA

Vis full versjon : Custom interiør i 240



Sebbe
07/05/10, 17:15
har planer om å fikse opp interiøret i 240en min, og har lyst til å gjøre noe litt spessielt, gjerne noe litt mer moderne, så jeg trenger bilder som inspirasjon og ideer om hva som er mulig, for eksempel andre typer dashboard eller seter som det går ann å sette inn. eller noe helt custom. :) noen som har?

TeamBørnOut
07/05/10, 17:24
Nyere seter er jo enkelt å ordne. men dash etc er vanskelig! skjelden blir det pent. Men du kan jo kanskje sette i instrumenter fra 940 og prøve å endre dashn litt etter det. Jeg ga opp i 142n min (240dash). monterte bare inn noen målere i "din" plassen. Men det er jo folk på forumet her som har gjort litt forskjellig. sjekk ut 240 prosjektene så får du sikkert linn inspirasjon

Sebbe
07/05/10, 17:59
har sett gjennom de fleste 240 prosjektrådene på forumet tror jeg, men har ikke sett noe veldig spessielt, bortsett fra texascom sitt, det liker jeg veldig godt, men vil jo beholde all "luksusen" for eksempel varmeapparat og cd spiller. jeg tenkte å gjøre slik som racing242 har gjort, å bytte ut hele plata bak rattet og sette inn nye målere.
slik som dette
http://forum.vccn.no/img-dump/2009/12/1365.jpg
det jeg håper på er å få et dashbord som ikke ser rart ut men som jeg kan ha endel målere og brytere i. problemet er egentlig at jeg vil beholde alle luftedyser og ha cdspilleren oppe og beholde rommet nede forran girspaken.

også er hele interiøret mitt brunt, så jeg vil uansett bytte alle seter, dørtrekk, dashbord og gulvteppe

jeg kan jo også legge inn bilde av texascom sitt interiør(håper det går greit at jeg låner bilder forresten) og så håpe at flere legger inn andre bilder :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/01/1051.jpg

å få støpt noe slik som dette er jo drømmen, men jeg tror ikke jeg skal ta sjansen på å prøve det selv :p

Kodja
07/05/10, 18:14
skal ha inn c70 seter i min 242... baksetet passer i bredden. framstolene blir å gå akkurat kant i kant med dører og midtkonsollen :)
er ikke i måle enda med det så får ikke lagt ut bilder av det dessverre...
har kanskje to helskinn beige elstoler til gode :p

Sebbe
07/05/10, 18:33
det hadde jo vært veldig tøft å få inn, det var noe slikt jeg tenkte på, men skulle jo fått til noen dørtrekk og sånt som passa

Kodja
07/05/10, 21:27
stay tuned på 242 tråden med tid å stunder om du ikke starter før meg :p det kommer alt custom der fra å med dørene foran å helt rundt til andre døra :)

M.Engelsen
07/05/10, 23:56
Skal du ha likt dasjbord som Texascom, kan du jo bare høre med Composit.no

Fikk pris av de på 8200,- for halvannet år siden for samme som Texas har

Sebbe
08/05/10, 01:37
8200 var litt mer enn det jeg hadde tenkt å bruke :p

NilsenTurbo
23/05/10, 02:56
Du kan jo sette inn noen skinnseter fra 850 sedan, de skal vell passe me mindre modifiseringer, også bak, så kan du trekke opp dør trekk i matchende skinn, kanskje trekke opp dashn i svart skinn, kansje bytte ut det meste av lys inne i bilen med xenon dioder. Da vil det se straks mye nyere ut :D Detaljer får fram helheten vettu :)

Sebbe
23/05/10, 11:43
det hørtes ut som en veldig god plan :) disse 850 framsetene, er det god sidestøtte i de?
jeg fant dette på finn, http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22311801
det så jo veldig bra ut, 3000 bare, må kansje ringe han, bare litt synd jeg nettopp brukte hele lønna på sveiseapparat :p

NilsenTurbo
23/05/10, 13:01
tror det skal være ganske bra sidestøtte på de, bendre en i en 240 ivertfall :)
Det er ikke veldig ofte at det ligger ut 850 sedan interiør i skinn, så benytt sjansen:D har to bilder på en aen pc, som jeg kan legge ut, det er i en finsk 142 med 240 dash og 850 stoler i mørkegrått skinn:p

Sebbe
23/05/10, 13:15
bare legg ut ja :) må se om jeg kan få lånt noe penger da kansje, men er det styr og sende sånt?

TeamBørnOut
23/05/10, 13:54
Må jo faktisk gratulere texacom for å ha fått et "race" interiør pent i en 240! det er skjelden!