PDA

Vis full versjon : Problem med lys på 96 V40



Øygard
22/11/12, 23:58
Det har dukka opp eit problem med ein V40 her, lysbrytaren har 3 stille: 0, då kjem vanlege nærlys på når du startar han, og sloknar når me stoppar motoren. Vrir me han eitt hakk til høgre, lyser parklysa, og viss motoren går, blir det mulighet til å bruka tåkelys og. Tar me han heilt til høgre, skal nærlysa lysa, og det skal gå an å bruka både tåkelys og longelys. Problemet er at når han står i det stillet lyser berre park.-lysa, ofor å bruka longelys må me sitta og halda opå den armen, og det er jo litt tungvindt når me gjerne vil svinga og... Eg har ikkje sett nåke på det endo, men hadde sikkert ikkje funne ut nåke uansett, so då spør eg lika godt her, om det er nåken som trur dei veit kva som kan vera gale:)

sQderlind
23/11/12, 19:41
har selv en v40, men 2001 modell. Tror mest sannsynlig du må bytte bryter panel. har selv et problem med lys stillinger osv.

På min så har jeg på denne vri bryteren, 3 funksjon, det er : 0-park-hovedlys, men problemet mitt er at det er ingen forskjell på av og på stilling på nærlys, altså lys i instrument, dashbord og baklys etc lyser helt likt som om bryteren skulle stå enten på av eller på funskjon.

Så jeg fikk tips om at jeg må eventuelt bytte panel.

Øygard
25/11/12, 02:54
Det kan henda ja, eller kan det veraeit rele?

sQderlind
26/11/12, 20:30
da må du finne langlys relè og kontrollere det med et multimeter. kan jo være det som har tatt kveld`n

Øygard
14/01/13, 00:29
Snakka med ein fyr i dag som har ein sånn V40, han hadde samme problem. Han sa at det var brytarpanelet det var problem med.

Roy T
23/01/13, 23:03
relene sitter i en egen boks på disse... ta ut boksen å lever den til en som er flink å lodde så er det fikset billig :)

Øygard
25/01/13, 21:15
Har fått det til no, det var brytaren, det er visst ein svakhet på dessa, so eg skifta brytaren og då fungerte det:)