PDA

Vis full versjon : Hvordan bygge om bakvisker?



16Vturbo
22/11/12, 17:51
Hei. Lurer litt på hvordan jeg får midtstilt viskeren ak? Så den står oppreist hele tiden?
-95 945.

Takk på forhånd:-)

samaron
22/11/12, 19:57
Om det er slik som fremme (som det garantert er), så er det bare å løsne mutteren, nøkke godt til slik armen løsner, og skru den fast igjen med viskeren oppreist. Husk å ikke bruk viskermotoren bak, da armen vil bevege seg langt ned på bagasjeluka når den er slik.

Jan-Einar Jenssen
22/11/12, 20:00
man kan vel og løsne på motoren og vri den litt så visker faktisk fungerer... men hvorfor? ser jo jækla stygt og malplasert ut. er jo ikke no vag du har..

Aalsen
22/11/12, 21:26
man kan vel og løsne på motoren og vri den litt så visker faktisk fungerer... men hvorfor? ser jo jækla stygt og malplasert ut. er jo ikke no vag du har..

Syns det ser litt rart ut jeg og, men det kan hende han syns det ser stilig ut. Er jo det som teller :)

Jan-Einar Jenssen
22/11/12, 21:47
Syns det ser litt rart ut jeg og, men det kan hende han syns det ser stilig ut. Er jo det som teller :)

bare sa hva jeg syns :)
svar på hvordan han gjorde det fikk han og ;)

ovlov86
22/11/12, 22:20
Eventuelt fjerne selvparkeringen av viskeren på en eller annen måte? Var sånn på min 245, der stoppa viskeren når du slo av bryteren, uten å gå helt tilbake.

Aalsen
22/11/12, 22:27
bare sa hva jeg syns :)
svar på hvordan han gjorde det fikk han og ;)

Hehe, det stemmer :D

16Vturbo
22/11/12, 22:39
Om det er slik som fremme (som det garantert er), så er det bare å løsne mutteren, nøkke godt til slik armen løsner, og skru den fast igjen med viskeren oppreist. Husk å ikke bruk viskermotoren bak, da armen vil bevege seg langt ned på bagasjeluka når den er slik.

Må jeg bruke visker motor ifra forran da? Eller?:)
Takk for hjelp :))

16Vturbo
22/11/12, 22:44
man kan vel og løsne på motoren og vri den litt så visker faktisk fungerer... men hvorfor? ser jo jækla stygt og malplasert ut. er jo ikke no vag du har..

Litt utgangspunkt i denne, samme farge osv.:)
Syns det e litt stilig.

samaron
23/11/12, 05:44
Skal være en plastikkhette du vipper av for å synliggjøre mutteren hvor armen er skrudd fast på akslingen til motoren. Om du har sån nyere visker så er jeg usikker, men burde vel være samme prinsipp.

16Vturbo
23/11/12, 07:18
Skal være en plastikkhette du vipper av for å synliggjøre mutteren hvor armen er skrudd fast på akslingen til motoren. Om du har sån nyere visker så er jeg usikker, men burde vel være samme prinsipp.

Det vet jeg, viskeren på bildet er ifra den "V90" hehe