PDA

Vis full versjon : Historikk og utstyr på importert bil.



Torsen67
19/11/12, 11:36
Min v70 2002 ble importert i 2005. Hvordan finner jeg ut hvilke utstyr denne har og hvor den ble importert i fra? Jeg mistenker at jeg har feks sports understell da den er lav foran og virker ganske stiv. Dette er vel en fordel å vite hvis man skal bytte dempere og fjærer? Selger hevdet at det også er diffsperre på denne. Men som sagt, dette vet jeg ikke om den er utstyrt med noe av dette. Noen tips?

GMV
19/11/12, 15:03
Såvidt meg bekjent er det ikke diffsperre eller diffbrems på noen av de nyere FWD eller AWD bilene. Det kalles traction control. Om det så er diffbrems så er det vel ettermontert? Hvilket chassis som er montert fra fabrikk burde vel stå på ett ID skilt ett sted på bilen vil jeg tro.

Torsen67
20/11/12, 00:57
På flere av annonsene på finn, så står det diffsperre i utstyrslista. Godt mulig at selger ikke skjønner forskjellen på dette og TC ja...

Revell
20/11/12, 01:38
sjekk med BT hvem som tok den inn. så ringer du de og hører hvor de henter biler. så har du svaret på hvor den er fra. kan også hende de husker bilen og vet utstyret på den :)

Volvojinta
20/11/12, 09:28
Det kan man sjekke på Vida, vis den har viskere på hovedlamper, webasto og varmeseter er den mest sannsynlig importert fra Tyskland, det har hvertfall mine 2 siste V70`r vært..

Vis du sender reg nr ditt kan jeg sjekke for deg..

Torsen67
20/11/12, 14:33
Det kan man sjekke på Vida, vis den har viskere på hovedlamper, webasto og varmeseter er den mest sannsynlig importert fra Tyskland, det har hvertfall mine 2 siste V70`r vært..

Vis du sender reg nr ditt kan jeg sjekke for deg..

Flott! Min mangler viskere på hovedlyktene, men har webasto og varmeseter. Du har PM.