PDA

Vis full versjon : Koble grøftelys på 740



S.O.B
18/11/12, 16:47
Legg ut spørsmål for ein kompis no.. Han skal koble opp grøftelys på sinn 740, då det ikkje er orginalt oppkobla på bilen hans..

Har lese om korleis en koblar det opp, men korleis koblar ein det opp slik at det er kobla opp som orginalt? alså at du får tåkelys bake til å lyse med park/grøftelys framme, og ikkje kun med vanlige kjøyrelys?

Om nokon kunne forklare korleis dette gjerast, hadde vi sett STOR pris på det :D på forhånd takk!

samaron
18/11/12, 23:19
På min 740 så kan tåkelysene bli skrudd på individuelt, to separate knapper for fremme og bak. Tåkelysene fremme skal kun fungere sammen med parklys eller fjernlys, ikke med nærlys.

S.O.B
19/11/12, 17:44
På min 740 er det orginalt kobla opp, og der funkar grøftelys med parklys, og visst eg brukar grøftelys framme på park, kan eg og slå på tåkelys bak. Men mine fungerar med nærlys, istadenfor fjern!
Men han kompisen min vil ha det til å fungere slik som orginalt. At ein kan bruke tåkelys bake, saman med parklys og grøftelys, og då fjernlys. Korleis kan dette gjerast? om ikkje me finn ut av det, koblar me det berre opp slik at ein slår dei av og på når ein vil :) Han har alle orginaldelar, så må berre vite korleis me skal gjere det :D