PDA

Vis full versjon : KSR, kimmit sport racing



242
05/05/10, 15:45
Oppdaterer min profil osv da jeg ikke har brukt di på en stund.

Bestiller dagen etterpå, da jeg var usikker på en ting jeg skulle ha.

Men ingen pakke får jeg, for den er sendt til min gamel adresse.
Noe som ksr sier er min feil.

Terningkast 1

Finnes da nok av plasser å handle kinating, så er bare å bytte da .

Straydog
05/05/10, 15:50
Forstår jeg deg riktig når du mener du at det er KSR sin feil at du ikke har opplyst din nye adresse til dem?

TeamBørnOut
05/05/10, 16:33
Det har jo ingen ting å si hvis man sender til feil adresse i norge.. tar noen dager ekstra bare.

Fjellvang
05/05/10, 16:54
Har selv bare positive erfaringer med Kimmit.
Bestilt fra dem ett par ganger, og varene har kommet etter få dager.

jonass
05/05/10, 17:52
Bar positivt og si om dem jeg og, de er jo faktisk på nivå med ebay priser også

242
05/05/10, 21:02
Forstår jeg deg riktig når du mener du at det er KSR sin feil at du ikke har opplyst din nye adresse til dem?

Jeg oppdaterer adresse ,tlf FØR bestiling.
Og får ordre bekreftelse med min nye adresse på mail.
Så sendes det feil, hva annet kan jeg gjøre da ???
Er den min feil, di fyrte seg seriøst opp og sa at
jeg måtte bare kjøre sak. For det hadde mange andre prøvd på også.

Slikt lyder ikke bra nei........

ChrML
05/05/10, 21:02
Forstår jeg deg riktig når du mener du at det er KSR sin feil at du ikke har opplyst din nye adresse til dem?
Han mener at han oppdaterte sin addresse på profilen sin hos dem en dag og bestillte delene dagen etterpå. Og så ble delene sendt til hans gamle adresse istedenfor den nye han la inn.

TeamBørnOut
05/05/10, 21:06
Da kommer jo pakka til riktig adresse om 2-3-4 dager... max
jeg får ihvertfall regningene / pakkene mine selv om jeg ikke har endra adresse til alt å alle

Jobbe88
05/05/10, 22:13
vanlig at de bare legger med regning uten kid nr i pakken da? før har jeg fått pakken i oppkrav , men den jeg fikk idag lå det regning neddi pakken. Uten kid nr. Skeptisk

242
06/05/10, 08:46
Da fikk jeg mail i dag. Så ble nå litt overasket pga gårdagens munnhugge
Gikk litt opp på på terminskastet , men ikke helt på topp pga unødvendig ufred.



Blir sendt på nytt idag til rett adresse. Beklager feilen.

Mvh
KSR

SirKim
06/05/10, 14:33
Hver gang jeg sender dem mail får jeg aldri svar! Bortsett fra 2 ganger! Ene gangen ble jeg skikkelig irritert da jeg skulle handle turbo. Hadde bestemt meg for turbo, men hadde bare et par spørsmål som jeg stilte i mail. Men gidder de svare? Nei. Sendte mail 3 ganger til dem, men aldri svar å få. Så siden dem ikke ville svare når folk skal kjøpe turbo til 13 lapper, så går man en annan plass istede! Dem hadde hatt en kjøper, men når dem ikke svarer så får de bare sitte der fortsette med å pille seg i ræva eller hva de nå enn gjør...

Men når man sender inn bestilling uten noe spørsmål eller noe, ja da sender de jo. Men spørsmål osv virker det som for meg at dem ikke gidder å svare på. Ja, det var riktig mail-adresse, for fikk svar på første mail. Men 2 mailen jeg sendte fikk jeg aldri svar på. Mail nummer 2 ble sendt 3 ganger. Enda ikke svart. Å dette er vel 4 mnd siden ca.

Handler ikke mye der nå nei!
Det er nå min erfaring

ChrML
06/05/10, 14:38
Hver gang jeg sender dem mail får jeg aldri svar! Bortsett fra 2 ganger! Ene gangen ble jeg skikkelig irritert da jeg skulle handle turbo. Hadde bestemt meg for turbo, men hadde bare et par spørsmål som jeg stilte i mail. Men gidder de svare? Nei. Sendte mail 3 ganger til dem, men aldri svar å få. Så siden dem ikke ville svare når folk skal kjøpe turbo til 13 lapper, så går man en annan plass istede! Dem hadde hatt en kjøper, men når dem ikke svarer så får de bare sitte der fortsette med å pille seg i ræva eller hva de nå enn gjør...

Men når man sender inn bestilling uten noe spørsmål eller noe, ja da sender de jo. Men spørsmål osv virker det som for meg at dem ikke gidder å svare på. Ja, det var riktig mail-adresse, for fikk svar på første mail. Men 2 mailen jeg sendte fikk jeg aldri svar på. Mail nummer 2 ble sendt 3 ganger. Enda ikke svart. Å dette er vel 4 mnd siden ca.

Handler ikke mye der nå nei!
Det er nå min erfaring
Sånn er det faktisk mange butikker som er. Uten at jeg skjønner hvorfor. Når det er snakk om deler til flere tusen kroner, så skulle man tro de var såpass interessert i å selge at de hvertfall svarer på spørsmålene de mottar.

Straydog
06/05/10, 21:17
Jeg oppdaterer adresse ,tlf FØR bestiling.
Og får ordre bekreftelse med min nye adresse på mail.
Så sendes det feil, hva annet kan jeg gjøre da ???
Er den min feil, di fyrte seg seriøst opp og sa at
jeg måtte bare kjøre sak. For det hadde mange andre prøvd på også.

Slikt lyder ikke bra nei........
Da blir saken annerledes ja... Noen som har en dårlig dag kanskje? :rolleyes:

microplex
06/05/10, 21:43
Jeg har handlet MASSE fra KSR og da mener jeg MASSE!og jeg er rimlig fornøyd med både service og levering.

og som mange andre butikker hjelper det faktisk og ringe de.

men skjønner at folk blir frustrerte da de ikke får svar :rolleyes:

Anders-
07/05/10, 00:06
vanlig at de bare legger med regning uten kid nr i pakken da? før har jeg fått pakken i oppkrav , men den jeg fikk idag lå det regning neddi pakken. Uten kid nr. Skeptisk

Hvorfor skulle det vekke noe skepsis?

TeamBørnOut
07/05/10, 08:28
Sånn er det faktisk mange butikker som er. Uten at jeg skjønner hvorfor. Når det er snakk om deler til flere tusen kroner, så skulle man tro de var såpass interessert i å selge at de hvertfall svarer på spørsmålene de mottar.


De får sikkert 150 mail om dagen fra "snakkere". Jeg la ut en ny kkk24 fra s60 for salg i fjor sommer. satte prisen til 5000. billig for en slik ny turbo. 50mail i løpet av dagen fra folk jeg VISTE ikke kom til å kjøpe turboen. 20telefoner fra folk som jeg også viste ikke skulle ha den. solgte den til den første som sa "han kom å hentet".
Prøv å legg ut en eldre honda accord til salgs i oslo, så skjønner dere hva jeg mener. (det er foresten JÆVLIG moro også)

ChrML
07/05/10, 13:16
De får sikkert 150 mail om dagen fra "snakkere". Jeg la ut en ny kkk24 fra s60 for salg i fjor sommer. satte prisen til 5000. billig for en slik ny turbo. 50mail i løpet av dagen fra folk jeg VISTE ikke kom til å kjøpe turboen. 20telefoner fra folk som jeg også viste ikke skulle ha den. solgte den til den første som sa "han kom å hentet".
Prøv å legg ut en eldre honda accord til salgs i oslo, så skjønner dere hva jeg mener. (det er foresten JÆVLIG moro også)
Tror ikke de får så mange mail om dagen. Mailene jeg sender er heller ikke bare for å prate. Det er spørsmål relevant til om produktene de selger passer til det jeg skal bruke de til. Og når de ikke gidder å svare på det så leiter jeg heller andre steder til jeg finner noe.

TeamBørnOut
07/05/10, 14:43
Du stikker ikke på rimi å spør om den melka passer bra i den vaffel røra... Man må vite sånt selv..
Trenger du svar på sånt så spør du en kokk (motorbygger). enkelt å greit. de driver nettbutikk bare..

ChrML
07/05/10, 17:19
Du stikker ikke på rimi å spør om den melka passer bra i den vaffel røra... Man må vite sånt selv..
Trenger du svar på sånt så spør du en kokk (motorbygger). enkelt å greit. de driver nettbutikk bare..
Nei, det er ikke det jeg prater om. Men når det ikke står måla på tinga og lignende på nettsidene så er det ingen annen måte å finne det ut på enn å spørre dem eller noen andre som har kjøpt varene.

En gang så skulle jeg faktisk bestille noe.. Men fikka aldri svar :p. De tapte den fortjenesten for å si det sånn.

TeamBørnOut
07/05/10, 17:21
Hvis de har manglende info så har jeg full forståelse på hvorfor man spør :)

ChrML
07/05/10, 17:24
Hvis de har manglende info så har jeg full forståelse på hvorfor man spør :)
Er noen sider som er så seriøse at de legger ut komplett datablad og fulle mål på alle delene de selger. Alle varer som blir kjøpt inn fra et sted og solgt har somregel en PDF fil eller lignende laget av de som lager varene. Er så mange butikker som ikke gidder å skaffe filene på det de selger og legge ut dette på sidene. Hadde de bare gjordt det hadde de spart seg for enormt mye å svare på av mail og fått solgt mye mer... Mye latskap ute å går.

TeamBørnOut
07/05/10, 17:26
Det værste er egentlig når de legger ut samme bilde av forskjellige ting.... bilder selger!

The Rev
02/06/10, 14:00
har handla ein del småting hos KSR, å aldri hatt noko problem, men, det eg ikkje skjønna, e koffor eg må betale 150kr i frakt for ein boostcontroller å eit par silikonbend. det står pakken blir sendt fra førde, å eg bur i lærdal, det e 2.5 time å kjøyre, å ein boostcontroller og eit par silikonbend veg ikkje masse. menmen, nåken her so har peil på koffor det blir so dyrt?

ChrML
02/06/10, 14:13
har handla ein del småting hos KSR, å aldri hatt noko problem, men, det eg ikkje skjønna, e koffor eg må betale 150kr i frakt for ein boostcontroller å eit par silikonbend. det står pakken blir sendt fra førde, å eg bur i lærdal, det e 2.5 time å kjøyre, å ein boostcontroller og eit par silikonbend veg ikkje masse. menmen, nåken her so har peil på koffor det blir so dyrt?
Ble det sendt i oppkrav? Isåfall så er det dyrt. Privatpersoner kommer aldri under ca 230 kr i frakt når man sender en liten pakke i oppkrav. Bedrifter får somregel rabatter. Betaler man på forhånd så blir det mye billigere frakt.

The Rev
02/06/10, 14:17
Ble det sendt i oppkrav? Isåfall så er det dyrt. Privatpersoner kommer aldri under ca 230 kr i frakt når man sender en liten pakke i oppkrav. Bedrifter får somregel rabatter. Betaler man på forhånd så blir det mye billigere frakt.


AHA! ja, blir sendt i oppkrav, men, da blir det forhåndsbetaling neste gang ihvertfall :)

racing242
05/06/10, 22:24
Har kunn negative erfaringer med disse gutta, reklamasjoner blir avfeid umiddelbart uten begrunnelse. Jeg anbefaler dere å kjøpe Kina varer andre steder.

OlavS.
15/09/10, 18:06
jeg er veeeeldig fornøyd med kimmit! kjøpte ei vifte derrifra nå, og den kom raskt!
dessuten samler jeg litt på stickers, så jeg ba om å få med litt reklameeffekter, og fikk nå tilsendt halve sjappa i reklamestickers! kontakten med dem har også vært veldig god. enkle å handle med!

gl740turbo
16/09/10, 08:35
Kjempe fornøyd, fantastisk service og ikke minst gode priser :)

Ser fram til neste dose med deler som skal handles.

Kodja
05/12/10, 18:55
kan vell da si at jeg er skeptisk og ikke fornøyd med dette her jeg også racing242...

sendte ksr en mail ang pris på oljekjøling, bensinpumpe og intercooler for fk i 242n... sendte denne 16 NOVEMBER... fikk i dag svar 5 DESEMBER...
da var i tillegg svaret som følger: noen bruker radiator fra bmw...

skjønner ikke hvor de tok spørsmålet om radiator fra og heller ikke hvorfor de ikke kunne svare på de ting jeg spurte om i mailen, nesten en mnd etter jeg sendte den... måtte jo også sende til alle 3 mailadressene jeg fant på sida deres for å få svar om ikke annet et totalt usaklig svar... alt for lenge etter det er akseptabelt å forvente svar fra et firma i norge!

håper noen kan bringe det videre og kanskje få noen til å ta tak i kundeservicen... for sånn gjør meg bare glad for å ha ebay... og bcb... og kgtrimning...

racing242
05/12/10, 19:09
Hahaha, jeg må le av de gutta der altså, skulle tro at de trodde de var de eneste som har parts til bila våre, de oppfører seg i allefall slik. Anbefaler de ett kurs i kundebehandling.
Får si som jeg har sagt før: KJØP KINAVARENE DERES EN ANNEN PLASS!

Ekren
05/12/10, 19:27
Har kjøpt noe snusk til mine biler der jeg, bare gode erfaringer.

som f.eks en msd coil dem hadde litt leverings tid på, så hadde jeg glemt noe pluggwraps og fikk etterbestilt dem uten problemer.

raskt svar var det og.

kapli
05/12/10, 19:38
Sendte mail og spørte om det gikk an å få sendt stålstrips i en konvolutt så frakta ikke blir så svindyr, men det gikk ikke...Da ble det fort handel på ebay gitt..

Moseby Racing
06/12/10, 20:30
aldri hatt noe problemer med kimmit. rask levering er det også.
og aldri vært noe spørsmål anngående reklamasjon.har blitt sendt nye deler i posten samme dag eller dagen etter!:)

R.G
07/12/10, 13:24
aldri hadd trøbbel med di jeg el. hadde en reklamasjon for halvt år sida på en turbo jeg fikk(røyk blått på første oppstart spytta olja i ett kjør, sendte tilbake, gikk noen dager og fikk ny tilbake med bekreftelse på att den forrige var defekt, uten ekstra kostnader. bestilt ting og tang i senere tid, og fått i post dagen etterpå:) så er fornøyd med ksr hittil.

Frigstad Racing
22/02/11, 23:44
Dem svarer meg ikke på mail engang med mine spørsmål om noen produkter..
Synes det står veldig lite om enkelte produkter så derfor må enn jo spørre før en bestiller:) de har brukt mye Ctrl+C etterfulgt av Ctrl+V i webshoppen syns jeg.

Audun
23/02/11, 01:58
Hver gang jeg sender dem mail får jeg aldri svar! Bortsett fra 2 ganger! Ene gangen ble jeg skikkelig irritert da jeg skulle handle turbo. Hadde bestemt meg for turbo, men hadde bare et par spørsmål som jeg stilte i mail. Men gidder de svare? Nei. Sendte mail 3 ganger til dem, men aldri svar å få. Så siden dem ikke ville svare når folk skal kjøpe turbo til 13 lapper, så går man en annan plass istede! Dem hadde hatt en kjøper, men når dem ikke svarer så får de bare sitte der fortsette med å pille seg i ræva eller hva de nå enn gjør...

Men når man sender inn bestilling uten noe spørsmål eller noe, ja da sender de jo. Men spørsmål osv virker det som for meg at dem ikke gidder å svare på. Ja, det var riktig mail-adresse, for fikk svar på første mail. Men 2 mailen jeg sendte fikk jeg aldri svar på. Mail nummer 2 ble sendt 3 ganger. Enda ikke svart. Å dette er vel 4 mnd siden ca.

Handler ikke mye der nå nei!
Det er nå min erfaring

Opplevd det samme selv. Hadde planer om og kjøpe en rimelig stor pakke der, sendte de en forespørsel ang noen av delene jeg hadde noen spm om. Fikk aldri no svar tilbake.

Sendte de en ordre: la inn et spm i ordre, de svarte aldri på det, men delene og regnina fikk jeg:p

Og når en driver en butikk. Så må en vite hva en selger for noe. Spørr du meg høres det ut som mangel på kunskap her ettersom mange ikke for noe svar fra sine spm.

Virker som de rett og slett gir litt faen i kundeservice:p
menmen,en betaler for hva en får....

gl740turbo
23/02/11, 17:49
Ta å ring de neste gang, for disse gutta sitter ikke på ræven bak datamaskinen... De holder HELE tiden på med en bil eller flere.

gull pilen
23/02/11, 20:58
Ta å ring de neste gang, for disse gutta sitter ikke på ræven bak datamaskinen... De holder HELE tiden på med en bil eller flere.

da skulle de hatt en mann til kunde behandling.....;)

242
23/02/11, 21:42
Ta å ring de neste gang, for disse gutta sitter ikke på ræven bak datamaskinen... De holder HELE tiden på med en bil eller flere.

Da burde di KANSKJE ikke drive butikk !!!!!!!!

gl740turbo
23/02/11, 22:58
Da burde di KANSKJE ikke drive butikk !!!!!!!!

Hvorfor ikke? De vil jo dele alle sine ting de skaffer fra steder rundtom over alt i verden med oss her ute i gaten.

Er enig at det kanskje burde stått RING ved spørsmål og annet, men det betyr ikke alikavell at de skal måtte stenge ned netthandelen sånn at vi ikke kan se hva de har for noe kult.

Men kan heller ikke se så mange som har prøvd å ringe kim foreksempel uten å få svar? Burde gjerne tenkt litt selv når man ikke før svar via mail før en legger ut masse negativt om de.

Uansett er det opp til hver enkelt å handle hos de så de som er misfornøyd kan lavær men vi med god erfaring kan forsette å handle ;)

gl740turbo
23/02/11, 23:00
da skulle de hatt en mann til kunde behandling.....;)

Klart det, og mulig de har eller skal få...men jeg kan ikke svare på hva og hvordan de vil drive sin sjappe ;)

242
23/02/11, 23:21
Nå skriver du hvorfor ikke, men klart det ? Hva mener du , kundebehandler, eller kunder som "skal "skjønne di bygger sine egne biler ?

Så lenge di ikke klarer å ta vare på sine kunder, og nye som ikke får hjelp.
Så kan di skru så mye bil og ha peiling så langt oppi en viss plass for min del.

En butikk selger, bygger ikke biler til fordel for sin egen interesse.

Her er en tråd om erfaringer, ikke HVA di kommer til å få eller kunne hatt.
Di har en slik opptreden pr i dag. That"s it. Forferdeligt dårligt !

Frigstad Racing
24/02/11, 00:01
Hvis de alltid er opptatt med en eller annen bil så har de jo ikke kapasitet til drive butikk.
De er jo tydeligvis så opptatte at de ikke har tid til å sjekke mailen sin engang.

En butikks gode rykte kommer fra god kundeservice, ikke åssen bilen de som har sjappa skrur på.. Vet ikke med dere andre, men jeg driter jo langt oppi det, jeg skal jo bare ha deler, er jo derfor jeg tar kontakt med dem, for de er jo en butikk!

Men dette telefonnummeret skulle jeg likt å ha. Noen som kan poste det?

gl740turbo
24/02/11, 00:30
901 80 947

900 60 004

gull pilen
24/02/11, 08:44
men hva er vitsen med en webshop hvis kundene må ringe dem uansett for å bestille ting...???

gl740turbo: vet du var litt oppgitt på dem en periode også, så du kjønner sikkert folk på forumet her er oppgitt...
ik noe vits å forsvare at de ikke greier å drifte webshoppen sin.....!!

gl740turbo
24/02/11, 15:25
men hva er vitsen med en webshop hvis kundene må ringe dem uansett for å bestille ting...???

gl740turbo: vet du var litt oppgitt på dem en periode også, så du kjønner sikkert folk på forumet her er oppgitt...
ik noe vits å forsvare at de ikke greier å drifte webshoppen sin.....!!

Var oppgitt en liten stund når de sendte meg feile AN koblinger, men det ordnet de jo opp ganske så kjapt. Så det kan jeg ikke klage på. Alle kan ta feil i blandt.

De som vil kan være oppgitt og la hver å handle hos de ;)

Orker ikke å diskutere mer for er typeligvis sykt vanskelig å trykk inn 8 sifre på telefonen og ringe. Via telefon før du direkte kontakt, og mye letter å diskutere med de. Og gjør de noe feil eller du ikke er fornøyd kan du si det direkte i telefonen.

Dumt for KSR om de blir barnslig i telefonen å slenger dritt for det går bare utover de selv, men uansett er jeg strålende fornøyd med både service og priser så ferdig med den saken. Skal ikke blande meg inn mer i andre sine erfaringer.

JørnM_940
24/02/11, 15:31
En god butikk følger opp alt som blir forespurt, og vet at kunden alltid har rett;)

ChrML
24/02/11, 16:26
Kunden har så absolutt ikke alltid rett :p. Men man må såklart prøve å møte kunden på best mulig måte i alle mulige situasjoner.

At de er ute å skrur på biler er ingen unnskyldning for å ikke svare på mail. Det koster dem kanskje 20 minutter om dagen å sjekke/svare på mail, gjøre/sjekke opp det som eventuellt må sjekkes og skrive notater i Outlook kalenderen eller lignende så man husker det man eventuellt må huske på så det ikke går i surr.

Daniel V
24/02/11, 17:33
Hahaha, jeg må le av de gutta der altså, skulle tro at de trodde de var de eneste som har parts til bila våre, de oppfører seg i allefall slik.

De oppfører seg akkurat som Statens vegvesen!

Forskjellen er bare at Statens vegvesen er helt uten konkurranse, noe disse gutta også tror de er ;)

242
24/02/11, 17:50
haha, bra sagt ;)

Frigstad Racing
06/03/11, 14:04
Tok litt tid før de svarte på mailen, men fikk svar på alt jeg lurte på og de beklagde sent svar.. Bestilte deler samme kveld og tydeligvis hadde de alt på lager for det tok ikke mange dagene før jeg fikk pakken, litt billigere med VCCN rabatt så det er jo positivt.

tintin500
14/03/11, 23:56
Sendte de en mail om noen deler kl 21.30. Kl 22.00 hadde jeg fått svar med alt det jeg lurte på. Sendte så en mail tilbake om at jeg skulle ha div deler, og kl 23.00 hadde jeg mail om at ordren var registrert.

Så for min del så har jeg ikke noe å utsette på hvor fort de svarte på mail! :)

Har også handlet fra disse før og er meget fornøyd.

turbohaugen
24/03/11, 11:09
aldri hatt noe problem me å bestille deler herfra. samme om jeg fårhåndbetalte eller sende som oppkrav, alltid fått delene et par dager etterå. :)

Frigstad Racing
15/04/11, 15:09
Mista trua på dem igjen nå..
Fikk AN8 oljekjøler, bestilte AN10.
Ett av 90grader AN koblingene var AN8, bestilte AN10.
En silikonslange var sort, bestilte blå.

Får håpe de gjør opp for seg.

racing242
02/05/11, 14:18
Har kun negative erfaringer med disse jeg også.

Psycho-look
02/05/11, 16:57
Har sendt de et par mail men har aldri fått svar på det jeg har spurt om.

Frigstad Racing
06/05/11, 23:28
Mista trua på dem igjen nå..
Fikk AN8 oljekjøler, bestilte AN10.
Ett av 90grader AN koblingene var AN8, bestilte AN10.
En silikonslange var sort, bestilte blå.

Får håpe de gjør opp for seg.

Sendte delene i retur samme dagen, ikke hørt noe.
Sendt mail, ikke hørt noe.
Ringte en av dem, han sa nye deler skulle bli sendt ut dagen etter.
Nå har det gått 3 uker!!!! Har sendt flere mailer og ingen svar.

Har bestemt meg for å aldri handle fra KSR igjen!

wunder-hansi
07/05/11, 14:39
Jeg personlig har aldri hat noe å klage på når det gjelder ksr.

Sendte dem en mail da jeg bestilte turbo osv. fikk svar veldig fort etterpå.

racing242
08/05/11, 08:50
Sendte delene i retur samme dagen, ikke hørt noe.
Sendt mail, ikke hørt noe.
Ringte en av dem, han sa nye deler skulle bli sendt ut dagen etter.
Nå har det gått 3 uker!!!! Har sendt flere mailer og ingen svar.

Har bestemt meg for å aldri handle fra KSR igjen!


Samme her, de er dønn useriøse. Anbefaler ingen å handle hos de.

Jonola89
09/06/11, 23:18
er enig med de fleste andre her, KSR er useriøst opplegg...
bare dårlige erfaringer!

Audun
17/06/11, 17:49
Virker litt som de kun er intresert i de som handler for større summer, Lykke til sier jeg da:p

MichiganL480
12/06/14, 14:35
de er dønn useriøse. Anbefaler ingen å handle hos de.

+11111

Benjamin
06/05/19, 19:51
Drar opp denne igjen.

Handlet en boost tee kontroller fra kimmit. Den gikk i stykker etter kun 3 justeringer. Greit nok. Sendte den i retur og sendte de en mail. De ville ikke gi meg pengene tilbake men de kunne sende meg en ny kontroller. Greit nok. Men nå har jeg ventet i 4 uker på en ny kontroller og de svarer ikke på mail..

Dårlig service [emoji107]

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk