PDA

Vis full versjon : Bakre eksos datt av, effektanlegg fra bsr ok erstatning?



piddil
09/11/12, 10:22
Hei

Igår datt min kjære bakpotte av alt som heter feste. Jeg tok meg en liten kikke runde på de forskjellig nettsteder, og kom til den konklusjonen at en bakpotte er veldig dyr, nesten 4tusen dyr.
Tok dermed en tur inn på bsr, og fant ut at et et komplett anlegg fra kat koster det samme som bare bakpotten. Er det noen som har erfaringer med dette anlegg fra bsr? Bråker det fælt? Er det noe avslag å få på de priser som er der hvis en er medlem her?

Andre alternativ som kan vurderes for å gjøre dette rimelig?

Det gjelder en 2001 V70 2.4 bensin.

Takk for svar som kommer inn .

mstrandbo
09/11/12, 15:45
Hvis det bare er festet som er ødelagt, kan du kjøpe denne: http://biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Eksosanlegg/Eksosanlegg-ovrig/Reparasjonssett-98021/

98029 er delenummeret, det nederste bildet.

Mitt bakre feste hadde også rusta i stykker, og så selv hvor dyr den potta var, og det var litt kjedelig. Men jeg kjøpte denne og nå henger potta fint fast igjen :)

Kjetil Krømcke
09/11/12, 17:05
Om det er denne du mener: http://www.bsr-tuning.no/produkter/4002024/ så vil du få 10% avslag på den om du er Vccn medlem, altså sparer du 380,- på den og du er da medlem hos oss:)

Voolvoo
09/11/12, 17:30
gjelder det ikke bare om du er betalende medlem og har ett VCCN medlemsnummer?
Mulig jeg har forstått feil altså :)

Steen
09/11/12, 17:52
Rustfritt bsr er vel bare og anbefale. Kan også anbefale ferrita vist du vil legge i noen ekstra kroner :)

Børge Vikebø
09/11/12, 21:01
Kjapt og greit å montere, god passform og fin lyd, ingen sjenerende støy. Anbefales.

immortal92
10/11/12, 21:40
Kjøp bsr! Helt suverent, med mindre du elsker bråk :)

Kjetil Krømcke
10/11/12, 22:51
gjelder det ikke bare om du er betalende medlem og har ett VCCN medlemsnummer?
Mulig jeg har forstått feil altså :)

Dette gjelder kun for betalende medlemmer ja, men husk forskjellen på "Medlem" og "Bruker" da ;)

degocostly
11/11/12, 09:20
Veldig lite bråk fra det anlegget. Ser mye finere ut med den stussen også :)