Vis full versjon : Nytt grillemblem til 850
Noen som vet delenummer til det blå grillemblermet som passer til 850 og hva det evt koster?
Koster ca. 350kr hos bilia og har delenummer:30882392.
Hvis det er dette du tenker på:
http://backspegeln.com/tips_emblem_2.asp
Ellers kan du kjøpe hele skråstaget fra en XC 90. det passer rett inn i 850 grillen.
Ellers kan du kjøpe hele skråstaget fra en XC 90. det passer rett inn i 850 grillen.
Det gjorde Daniel V... Se på 850en hans!
Kjetil Krømcke
09/11/12, 11:17
Da er det jo greit å ha xc grillen, skråstaget og logo selges hver for seg uansett
Da er det jo greit å ha xc grillen, skråstaget og logo selges hver for seg uansett
Ikke på xc90 du ;)
8620587 er skråstag med emblem, tror dette hører til xc90, passet i allefall greit i grillen min.
sikkert ett dumt spm, men hvordan er festinga på skråstaget med emblem? Er det click-on? har XC-grill, og forrige eier hadde festa det med noe guffe som ikke sitter lengre, da det tydeligvis ikke er ett emblem som passer til xc-grill...Så tror jeg skal skaffe noe som passer rett på :)
Tec7:-)
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Kjetil Krømcke
11/11/12, 19:39
Ikke på xc90 du ;)
Jeg fikk 2 forskjellige delenummer når jeg sjekket på volvo, da var det 1 stk på staget og 1 stk på logo, men skal ikke påstå at det ikke finnes ferdig, for da lærte jeg det nå ;)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.