Logg inn

Vis full versjon : Hei nytt medlem hær, å self blitt Volvo eier, eller kona e blitt da:) hun har kjøpt seg en volvo v70 2010/11 mod.

Lassesørhushansen
07/11/12, 21:06
Bilen er brukt av kongen i sverige di første 20000 km, nu er bilen gådd 70000, og vi overtok den for en uke siden, kjøpte den uprøvd å usett, men bilen var fin den...det æ lure på er om det er mulig å ettermontere navi i denne? ser at det er ingen "hull" i dekslet som ligger under vinduet:( det jeg å merker med bilen er at jeg synes den "dunker" "smeller" når jeg treffer issvuller fartsdumper, noe som jeg ikke merket på hennes forrige bil, skjellsord kommer...OPELN...noen som har erfaring med dette? noen som ellers vet om det er mulig å få tak i iphone feste uorginalt som kan kobbles til slik at man kan spille musikken uten å ha ledning?

Torsen67
07/11/12, 21:50
Du er på feil underforum.

mister j
08/11/12, 20:00
Du er på feil underforum.

Koselig mottakelse av nye forumebruker der ja ;)

Men riktig som Torsen67 sier, feil underforum, da dette forumet er for biler fra 1999-2008 (ca)
Vi kan sikkert få en våre eminente moderatorer til å flytte denne til riktig underforum, der du kan få noen riktig vettuge svar :)

Gratulerer forresten med ny bil, og velkommen til klubben/forumet vårt :)

Alle feilskrivinger skyldes autokorrektur på min iPhone!!!

Torsen67
08/11/12, 21:10
He he, var ikke sånn ment. Tenkte han slapp å bruke for mye tid på feil underforum:)

larsverm
08/11/12, 21:16
Herved flyttet. :)

Kusa
16/11/12, 15:40
Bilen er brukt av kongen i sverige di første 20000 km, nu er bilen gådd 70000, og vi overtok den for en uke siden, kjøpte den uprøvd å usett, men bilen var fin den...det æ lure på er om det er mulig å ettermontere navi i denne? ser at det er ingen "hull" i dekslet som ligger under vinduet:( det jeg å merker med bilen er at jeg synes den "dunker" "smeller" når jeg treffer issvuller fartsdumper, noe som jeg ikke merket på hennes forrige bil, skjellsord kommer...OPELN...noen som har erfaring med dette? noen som ellers vet om det er mulig å få tak i iphone feste uorginalt som kan kobbles til slik at man kan spille musikken uten å ha ledning?

Du kan gå på biltema og kjøpe ein dubbeditt du putter i 12v. Som lager ein radio stasjon, så har du din eigen musikk. (PS. Ikkje så veldig bra lydkvalitet som øsnket men fortsatt, musikken er hørende)