PDA

Vis full versjon : Vann i gulvet 940



roy87
07/11/12, 18:06
Hei, har kjøpt meg en 944 92 mod. men har ett lite problem, det kommer mye vann i gulvet bak fører, gulvet ved fører blir også bløtt, men ikke så mye som bak (flyter vann). det lukter edikk av vannet og det kommer ikke fra takluka. noen som har vært borti dette problemet før? :)

MVH Roy

larset
07/11/12, 20:03
Vet ikke hva du legger i mye, men regner med du ikke mener basseng tendenser. Meget mulig det er varmekrana som lekker, hvordan står det til med nivået i ekspansjonstanken?

roy87
07/11/12, 20:48
Det er så mye at det den plastmatta flyter. hehe. ekspansjonstanken er full og jeg har ikke fylt noe. men at det lukter surt og edikk? Har jeg aldri vært borti før. :/

R.G
07/11/12, 21:38
nederst på A-stolpe, nede ved gulv kan det komme inn vann. sitter ei plast plate der som tetter en kanal (denna kanalen er friskluft kanal på noen 740).

eller så kan det vær som i ene 760n min, leta meg ihjel etter lekkasje, og der var det frontruta. lakk øverst på ruta, så rant vann inn, og bortover den lista som taktrekk henger i ved sladre speilet, og da bort til a-stolpe og deretter nedover til gulvet. tok meg lang tid å finne ut detta. rivde ut alle deksler, og fikk noen til å stå med steamer og spyle rundt ruta og takluke osv, og da fikk jeg lokalisert det

roy87
09/11/12, 22:27
Aha. Taktrekket mitt er helt tørt, selv etter høytrykkvask. så kan vel ikke være det da? Men det plast plata skal jeg undersøke. men er fortsatt nyskjerrig på hvorfor det lukter eddik, en sterk eim av eddik. :S

Takker for svar.
MVH Roy.

R.G
10/11/12, 11:20
Aha. Taktrekket mitt er helt tørt, selv etter høytrykkvask. så kan vel ikke være det da? Men det plast plata skal jeg undersøke. men er fortsatt nyskjerrig på hvorfor det lukter eddik, en sterk eim av eddik. :S

Takker for svar.
MVH Roy.
taktrekket mitt var fortsatt tørt når det kom igjennom frontrute

roy87
14/11/12, 12:37
Men da må det vel bli bløtt på begge sider? Er bare bløtt på fører siden. :/

R.G
14/11/12, 17:52
ble kun bløtt på sjåførsida mi. pga var rett over rattet det var lekk fra ruta