PDA

Vis full versjon : Originale lyktespylere som er ettermontert....



Dieseldyret
04/11/12, 22:29
Jeg har ettermontert originale lyktespylere som forberedelse til xenonlykter på en XC 70 2005.
Alle deler som er satt på er originale, spylerpumpe, tank og dyser. Rele med sikring til lyktespylere var i bilen fra før, og ihht. til koblingsskjema så skulle det virke når jeg spyler ruta (hver 5.gang).
Den eneste måten jeg får det til å virke er hvis jeg "jorder" releet i støtdempertårnet, da virker alt som det skal?
Noen volvomekanikere her som har en løsning? Er det bare programvare jeg mangler eller har jeg feil "vinduspusserspak inni bilen (hvis det er flere typer).
Har snakket med to forhandlere og de skjønner ikke hva som kan være galt, vil bare ha inn bilen og se på det, men så jævlig avansert er det nok ikke når alt virker når jeg jukser releet? mangler nok bare signal fra spaken/CEM? jeg betaler ikke timepris for feilsøking når det ikke trenges.......:rolleyes:

locked
06/11/12, 20:36
Du må ha SW.

Når ein koblar seg på med VIDA på ein bil så vil en få opp Bilkonfigurasjon og der vil det stå om det er høgtrykks lyktespylarar. MEN, det er ikkje sikkert at du får tak i SW for ettermontering.