Vis full versjon : Feilmelding når bilen er kald.
Får opp noe som "bromsassistans service erfordras". Dette får jeg bare ved kald bil. Er det bremseservopumpa den mener? Noe jeg burde få fikset kjapt?
Børge Vikebø
04/11/12, 22:29
kommer abs/antispinn-lampene også da? kan være loddinger i abs-modulen som er røket, hadde dette på min. jeg hadde da feilkoder på pumpen og abssensorer. loddet over, og alt ble ok.
Nei, kommer ingen lamper mener jeg. Skal sjekke i morgen tidlig. Er bare da det dukker opp;-)
Fikk meldingen igjen i dag. Det er kun den gule trekanten som lyser. Noen forslag?
Fikk meldingen igjen i dag. Det er kun den gule trekanten som lyser. Noen forslag?
Da må du trykke på "read" knappen på blinkersspaken. Da skal feilen komme frem i displayet.
Hadde ikke dieselvarmeren igang?
Nei, hadde ikke på dieselvarmer. Fikk opp feilmeldingen som beskrevet over + gul trekant.
Nei, hadde ikke på dieselvarmer. Fikk opp feilmeldingen som beskrevet over + gul trekant.
Aaaa. Trodde du bare fikk opp gul trekant jeg ;)
Alle feilskrivinger skyldes autokorrektur på min iPhone!!!
Neida, men hva betyr bromsassistans? Er det selve bremsekraftsforsterkeren, eller ABS?
Børge Vikebø
09/11/12, 21:05
Få lest ut feilkoder hos noen som har en leser som sjekker ut kodene på volvosystemer. Lettere å feilsøke da, men det ligger trolig i absmodulen.
Hva tar di på Bilia for å lese av? Noen som vet?
Noen forumister i oslo område som kan lese av feilkoder?
Send en pm til Aarnes her på forumet ;)
Alle feilskrivinger skyldes autokorrektur på min iPhone!!!
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.