PDA

Vis full versjon : hva er dette til? ledningsnett volvo 940 95mod



kompi
03/11/12, 21:44
hei, driver å kobler litt ledningsnett her men sa er det noen ledninger jeg ikke vet hva er til.

kontakten inne i bilen har 3 stikk, med farge svart, grønn å rød.
ledningene ligger i overgangen i torpedoveggen.
ledningen er lang, å midt på ledningen så er den en gul ledning som går ut, denne er også lang.
ledningen som går ut i motorrommet er klipt, men i strømpa er det 4 ledninger. de 3 som går til kontakten å den gule som går ut av ledningen.
hva skal sitte der det er klipt?

http://forum.vccn.no/img-dump/2012/11/123.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/11/124.jpg

beklager bildekvaliteten.

MvH kompi

kompi
04/11/12, 18:20
kan det være til bensinvarmeren eller ac'n?

R.G
04/11/12, 18:54
jeg kan se i bilen min på bensinvarmern der åssen ledningene er senere i dag.

men sånn jeg kan tenke å huske det så er det bensinvarmer. grunnet di 3 i kontakta går inn på tidsuret, og den gule lange kobles inn på varmeapp panelet slik att vifte kan starte

kompi
04/11/12, 19:02
åssen ser tidsuret ut igjen? trur ikke det fulgte med på 940'n.
hvis jeg skal ha bort dette, er det bare å rive det bort eller må jeg gjøre noe hokuspokus med ledningene?

R.G
04/11/12, 21:11
åssen ser tidsuret ut igjen? trur ikke det fulgte med på 940'n.
hvis jeg skal ha bort dette, er det bare å rive det bort eller må jeg gjøre noe hokuspokus med ledningene?

du mangler alt.

ligger bilde av tidsur i 765 prosjekttråden min.


jeg så på lednignene mine. di du har er dem som skal gå fra kupe til styreboksen for bensinvarmer. du mangler da alt, så er bare å ta dem bort. dem slutter nok i torpedo område ditt:)

kompi
04/11/12, 21:32
ja, ledningene er klipt av rett etter torpedoveggen, skal ta en titt på tråden din, kanskje jeg kobler det opp igjen:)

takker for svar

R.G
04/11/12, 21:36
ja, ledningene er klipt av rett etter torpedoveggen, skal ta en titt på tråden din, kanskje jeg kobler det opp igjen:)

takker for svar

koble opp igjen hvis du har resten?:p

mye til som trengs:)

kompi
04/11/12, 21:39
trur jeg kanskje kjøper komplett istedenfor:) men det får bli en annen gang:)