PDA

Vis full versjon : Justere høyden på Xenon lys V50 08.



AndreLuddvik
30/10/12, 10:40
Heisann!

Er noen manuell justering på hovedlyktene når man har xenon lys? Utenom den justeringen som last korrigeringen fikser selv.


Synes at xenon nærlysene lysene mine lyser litt kort, 20-25 meter.

Var i kontakt med frydenbø, og de kunne ta en sjekk / justere dem opp litt for kr 500......... Hvis dette er noe som gjøres for hånd og ikke med VIDA hadde det jo vært greit å bare kunne gjort det selv.


:confused:

gull pilen
30/10/12, 19:01
Heisann!

Er noen manuell justering på hovedlyktene når man har xenon lys? Utenom den justeringen som last korrigeringen fikser selv.


Synes at xenon nærlysene lysene mine lyser litt kort, 20-25 meter.

Var i kontakt med frydenbø, og de kunne ta en sjekk / justere dem opp litt for kr 500......... Hvis dette er noe som gjøres for hånd og ikke med VIDA hadde det jo vært greit å bare kunne gjort det selv.


:confused:

Er manuell justering på lyktene også, har justert på min bil selv.. Veldig enkelt å komme til også..

AndreLuddvik
30/10/12, 19:15
Fant denne. http://forums.swedespeed.com/showthread.php?128461-Headlight-adjustment-picture-reference

hvilket bilde er rett knott å skru på? Må lykten ut eller går det uten? Lys på eller av?

gull pilen
02/11/12, 08:42
Fant denne. http://forums.swedespeed.com/showthread.php?128461-Headlight-adjustment-picture-reference

hvilket bilde er rett knott å skru på? Må lykten ut eller går det uten? Lys på eller av?

beste er egentlig å stikke innom et bilverksted å få de til å justere lysene for deg med lysjusterings apparat.

AndreLuddvik
02/11/12, 11:48
Tja, Det er vel det. Men tenkte at de kunne fikse det på EU kontroll i Januar, så bare justerte jeg litt opp selv nå før kontrollen.

gull pilen
02/11/12, 14:23
Tja, Det er vel det. Men tenkte at de kunne fikse det på EU kontroll i Januar, så bare justerte jeg litt opp selv nå før kontrollen.

koster ingenting om du skjenner noen som jobber på verksted, greit å få det på stell med engang slik at man ikke blender andre bilister eller at lysene er lavere enn de er nødt til å være.