PDA

Vis full versjon : Linker til sider med utstyr til 850?



TheStig
24/10/12, 18:43
Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette spørsmålet, men prøver her..

På den forrige laptopen min hadde jeg lagret en haug med linker til ting og tang på Favoritter. Men så klikket harddisken der, så jeg måtte ha meg ny maskin. Og nå sliter jeg litt med å huske endel av mine favorittsider fra den forrige maskina, deriblant endel fine sider med ting og tang til Volvo 850. Tenker først og fremst på sider med veldig mye stylingprodukter til helt normale priser, deriblant ei ganske fin frontleppe av add on type som jeg nå rett og slett nå ikke greier å finne igjen. Hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg med noen linker til sider med ting og tang til Volvo 850, deriblant den add on leppa og evt andre kjekke ting til 850. :)

Mvh

Stig

850GLTsilver
25/10/12, 09:09
VPARTS.SE
Skruvat.se / Skruvat.no
FCPGroton.com
IPDUSA.com
Og mange mange flere. Vanskelig å gjette seg til hvilken du egentlig leter etter.
Google er ofte en god venn her: volvo parts, volvo styling, volvo deler er tre søkekombinasjoner som ofte gir mange gode resultater.

TheStig
25/10/12, 17:59
Ja der var det noen fine sider om man skal holde på med reparasjoner iallefall.
Jeg har prøvd å søkt litt, men nå har jeg fått totalt hjerneteppe på hva det var den sida het som jeg hadde lagret på favoritter fra før. Jeg fant jo den via dette forumet i utgangspunktet, i en eller annen tråd her inne. Men nå er jo det bortimot et år siden.. Og jeg sliter med å finne den igjen.
Husker at den sida hadde sånn drop down meny på venstre sida, der man valgte biltype-modell-osv, blå og svart bakgrunn på sida mener jeg å huske. Og så kunne man finne flusst med stylingprodukter der. Stylinglykter, griller, stabstag, kjolesett, vindavvisere og der var den frontleppa jeg er på jakt etter også. Det er en type splitter/frontleppe for å montere under original 850 fanger. Jeg TROR jeg har funnet igjen samme frontleppa på scstyling sine sider, men der står det at den passer kun 92-93 modeller. Så jeg tenkte å sammenligne den med den andre jeg fant for å se om de er helt like, rart passer ikke den leppa til 96-97 modeller også mente jeg?!

Her er leppa hos scstyling: http://www.scstyling.no/front-splitter-volvo-850-9293-black-abs-plastic--p-6299-c-6159.aspx