PDA

Vis full versjon : 940 D24TIC vurderes byttet mot volvo turbo KUN MANUELL



bernt
22/10/12, 23:54
Har en bra 940, som jeg sitter og vurderer byttet mot en turbo bensin. Kun retthjulstrekk av interesse:)

Klarer ikke legge ut bilder her så kom gjerne med tips til hvordan jeg får det til.

bilen min er en 94 mod, nettopp eu, ny motor i den går fint og bra.
Manuell m47 funker veldig fint.
ALT av oljer nytt nå
Oppgraderte bremser, slissa bcb pakka.
slyngdiff org.
tusenmetere inne i grillen.
nye stab foringer framme begge sider og nye bærekuler.
nytt dieselfilter og glødeplugger.
kjempefint grått helskinn med integrert barnesete i midten bak. (helt nye framstoler nettopp satt inn)

Hatt bilen i 2 år og kjempe fornøyd, sitter kun og tenker på et bytte.

videoen er fra sist vinter tusenmeterene er inni grillen nå, og rutene er sota samt er turbogrill på den og nå.
Har og super dtm felger med brede dekk som er fine, samt nye piggdekk på felgene som er på filmen (men de er temmelig nedsnødde hehe så ikke godt og se de.:)

http://www.youtube.com/watch?v=bAH8IaXOd_U

Har du en veldig mye finere bil så er mellomlegg fra min side aktuelt

bernt
22/10/12, 23:58
Glemte og skrive at det er nye blanke baklykter på den, det kommer ikke fram av filmen, og er nye calipere framme begge sider, samt en ny calipper bak:)

bernt
23/10/12, 00:02
uff mange poster det blir her da jeg er glemsk, også ny komplett frontlykt h/side, og nytt glass på v/side. samt nye bremseband på håndbrekket. Har holdt bilen bra teknisk for jeg liker den, og har kostet på den så den skal være tipp topp.

km stand på karrosseriet er 300 000 motor ca 150 000 fikk den av kenta 68 her på forummet

Ja og så ny frontrute på eu en nå nylig. tror det var alt

kenta68
23/10/12, 20:56
Det är en koanon motor i den hade gått 10000 mil .När du köpte den i slutet på sept
Du har väl inte kört 5000 mil med den
Får säga lite vitsord .Väldigt fin kaross på den volvo .
Mvh kenta

kenta68
23/10/12, 20:57
Det är en kanon motor i den hade gått 10000 mil .När du köpte den i slutet på sept
Du har väl inte kört 5000 mil med den
Får säga lite vitsord .Väldigt fin kaross på den volvo .
Mvh kenta