PDA

Vis full versjon : Særoppgave om Volvo.



roffenn
04/05/10, 08:54
Hei, jeg har tatt for meg volvo som emne i Engelsk.
Da lurer jeg på om dere har noen tips til hva som jeg bure ha med:)
Feks noe viktig i historien o.l :)


På forhånd Takk.:)

Mhv Rolf

TeamBørnOut
04/05/10, 09:08
Ring "volvo norge" og be om litt info. jeg gjorde dette på Uskolen. Tok for meg volvo lastebiler. fikk tilsendt masse brosjyrer og en bok :D (+ en gul lapp hvor det stod lykke til :D)

www.google.se (velg søk på svenskt ellerno) så skriver du "volvos historia" . da får man opp mye.
Husk å ikke copy / past formye fra engelske sider.. lærerne sjekker sånt :D

mik4oj
04/05/10, 12:19
Det står jo en del på wikipedia:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Volvo_Personvagnar

roffenn
04/05/10, 15:27
Ring "volvo norge" og be om litt info. jeg gjorde dette på Uskolen. Tok for meg volvo lastebiler. fikk tilsendt masse brosjyrer og en bok :D (+ en gul lapp hvor det stod lykke til :D)

www.google.se (velg søk på svenskt ellerno) så skriver du "volvos historia" . da får man opp mye.
Husk å ikke copy / past formye fra engelske sider.. lærerne sjekker sånt :D

Kansje jeg skal ringe og spørre om det ja :D

Dan Bay-Johansen
04/05/10, 16:14
Evt så kan du jo se litt på det som roarrr har skrevet her på forumet den siste tiden. Står jo mye kurrant info om de forskjellige modellene.

Bare et tips, sånn uten at jeg vet hvilken vinkel du vil angripe det fra ;)

T90
04/05/10, 16:26
Bruk kilde henvisninger på bildene hvis du bruker bilder:)

roffenn
04/05/10, 17:20
Bruk kilde henvisninger på bildene hvis du bruker bilder:)

På bilder også :eek:

volvoRsport
04/05/10, 17:46
På bilder også :eek:

For bilder/figurer etc. skal man ha et nummer + en beskrivelse av bildet/figuren under bildet/figuren, for så å referere til disse i en figurliste bakerst med kildehenvisning. Nå har du ikke sagt noe om du går på barneskole, ungdomskole, videregående eller høgskole/universitet, men det er såklart forskjellig praktisering og "alvorlighetsgrad" ettersom hvor du går.