PDA

Vis full versjon : noen med tegning på 1997mod v70 AWD kasse?? oppdaga nå at splainsene mot overføringshylsa til vinkelger er def:(



julen
20/10/12, 16:09
handla meg en "billig" vinterbil for en stund siden... (1997/1998mod xc70)
fant ut da jeg komheim at 4x4 ikke var go:(
har bytta viskose å jeg må bytte mellomaksel, noe som er dyrt nok:(

plokka nå av vinkeldrev for å se om vinkeldrev eller hylse mellom vinkeldrev var def.
hylse å vinkeldrev var "uheldigvis" greit, viste seg å være værre...

er nemmelig splainsene ut fra kassa som er def. (de som skal gå imot denne overføringshylsa til vinkeldrevet).

har en awd kasse med def revers liggende jeg tengte å prøve å flytte over deler fra eller omendt. jeg lurer derfor på om noen har tegning på AWD kasse eller noen gode tips:)

Sollien
21/10/12, 21:51
Har slått fra meg AWD prosjektet mitt, så du kan få kjøpe kassa jeg kjøpte med deg om du vil jeg har full drivlinje også;)

C.Erstad
21/10/12, 21:52
Vil tro at dette er meget likt M56 kassen.
Så der kan du se på tegning :)

julen
22/10/12, 18:38
Har slått fra meg AWD prosjektet mitt, så du kan få kjøpe kassa jeg kjøpte med deg om du vil jeg har full drivlinje også;)

vil du ha for kassa da?:P

julen
22/10/12, 18:41
Vil tro at dette er meget likt M56 kassen.
Så der kan du se på tegning :)

har hært eine sia i kassen skal være lik jeg å:) men jeg kunne tengt meg å sett hvordan den deln som stikker ut til vinkeldreve ser ut før jeg plokker istykker noe:P

har ei awd kasse med def devers liggende så jeg tengte å få ordna ei komplett...
har å en sprokken M56 liggende jeg evt kunne brukt deler fra for å ordna den med def revers, ikke helt bestemt meg for hva jeg skal prøve enda...:P

hadde bære vært kjekt med tegninger å titta på først så jeg kan bestemme meg for hvilken variant jeg tar før jeg begynner:P

Sollien
22/10/12, 21:33
Hehe... tar det samme som du tok;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

The Sven
22/10/12, 22:03
Du har ikke mye flaks med de V70ene, beklager OT men sender min dypeste medfølelse! :)

julen
23/10/12, 15:30
Hehe... tar det samme som du tok;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

skal ha deg i bakhodet hvis jeg ikke orker å prøver å pasammen de 2 defekte kassen til en...
hadde du enda bodd litt nærmere:P

julen
23/10/12, 15:32
Du har ikke mye flaks med de V70ene, beklager OT men sender min dypeste medfølelse! :)

haft litt stang ut med den blå ja:( åsså ble det skivebom på denne da pga probleme med kassa:(
ellers har jeg vert heldig med kjøpa:D

Sollien
23/10/12, 15:32
Isjda ekke så langt :P har mellomaksel og ;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2