PDA

Vis full versjon : Drag med volvo



jonass
03/05/10, 21:17
Noen her inne som intresserer seg for drag?
Ser jo svenskene driver en del med lovlige street race, dette må da være noe som går og få til her også?

Ingenting sier like mye om effekt ned i asfalt som et tidkort

TeamBørnOut
03/05/10, 22:36
Jeg gikk ut i avisen å prøve å få ordnet noe lignende for noen år siden. på forsiden dagen etter var jeg avbildet "anonym" hvor det stod jeg ville stenge av store deler av E18 for å kjøre fort :( Herlig med slike mennesker som skal lage en spennende lokalavis... uansett! biltilsynet sa slikt aldri kom til å bli lovlig etc. (kan forstå det...) men vet ikke om de tenkte på vanlig "drag racing" da.
Jeg er ihvertfall veldig interessert i dragracing :) 8000hk og 0-500kmt på 4.5 sekunder = HEFTIG å se på.

gaupe
04/05/10, 13:23
Får jo dette godkjent kvart år i Ørsta, men det er mykje som skal til for å få det til.

Daruu
04/05/10, 13:28
Har jo blitt arrangert street legal i brummundal flere år nå, så må jo være mulig å få til.

Volvo-Lars
04/05/10, 14:01
Noen her inne som intresserer seg for drag?
Ser jo svenskene driver en del med lovlige street race, dette må da være noe som går og få til her også?

Ingenting sier like mye om effekt ned i asfalt som et tidkort


Drag er morsomt det:) Er som du sier...er på drag du får om gutta skryter på seg litt hest...

Hadde hvert morro hvis no sto på å fikk dette til...som en fast begivenhet..


Har jo blitt arrangert street legal i brummundal flere år nå, så må jo være mulig å få til.

Var jo street legal i Skien natt til 1 mai...ikke at jeg kom meg ditt, men:rolleyes:

oar83
04/05/10, 14:27
Får jo dette godkjent kvart år i Ørsta, men det er mykje som skal til for å få det til.


Du får stille opp med sonic-blåen :)

Var innom ifjor på treffet. Jekla kjekt å sjå entusiame, absolutt rette plassen å arrangere slikt på! :D

henrik940
04/05/10, 14:34
Skulle fiksa no sånt på VCCN Trackday'en :D

kermitt
04/05/10, 14:36
har hatt dragrace på offentlig vei her på stjørdal og, men det var bare en gang. det krevde mye av sikkerhetsmessige grunner og industri området de arrangerte det på måtte stenge helt ned. men det er mulig, det er helt tydelig.

Stig
09/05/10, 18:46
Artig med drag ja:) Kjørte 3 sesonger med 945en.. Kom ned i 8,74 @ 201meter. Var med 19T å no greier.. Yokohama A032R bakdekk. Blir dragrace 29. mai på flyplassen her i Tromsø.

jonass
09/05/10, 19:08
Har hørt litt rundt med folk som har prøvd og fått til noe slikt, og fant ut at jeg får heller drive på med dette alene.

Marius
09/05/10, 19:15
Artig med drag ja:) Kjørte 3 sesonger med 945en.. Kom ned i 8,74 @ 201meter. Var med 19T å no greier.. Yokohama A032R bakdekk. Blir dragrace 29. mai på flyplassen her i Tromsø.

hva hadde du gjort med bakstillinga på denne da?
tok aldri momentramma kvelden?

Stig
09/05/10, 19:19
Hadde ikke gjort en dritt. Eneste som skjedde var at 3 giret pakka inn årene.