PDA

Vis full versjon : EM i rallycross Höljes, 2-4 juli.



Daruu
03/05/10, 18:36
Noen som har tenkt seg dit?
Jeg og en gjeng kompiser tenkte å ta turen, med campingvogn å greier om vi rekker å få den i stand.

Se http://www.finnskogamk.se/ for mere info

Hadde vært gøy om flere herifra hadde tenkt seg dit en tur ;)

VolvoJenta86
03/05/10, 18:56
Noen som har tenkt seg dit?
Jeg og en gjeng kompiser tenkte å ta turen, med campingvogn å greier om vi rekker å få den i stand.

Se http://www.finnskogamk.se/ for mere info

Hadde vært gøy om flere herifra hadde tenkt seg dit en tur ;)

Jeg har veldig lyst til å dra dit :) er jo kjempeartig!

Anders-
05/05/10, 13:19
Jeg var der i fjor og det er jo en skikkelig folkefest! Noen gromme biler også :)

delodur
05/05/10, 13:37
Vært der et par-tre år på rad, og skal dit nok i år også.

Er der vel å merke for bilsporten sin del og ikke alkoholens, og derfor overnatter vi ikke på stedet. ;)

Anders-
05/05/10, 14:00
Vært der et par-tre år på rad, og skal dit nok i år også.

Er der vel å merke for bilsporten sin del og ikke alkoholens, og derfor overnatter vi ikke på stedet. ;)

Ganske vill fyll der ja, har hatt campingvogn inne i familiecampen når jeg har vært der og da går det ganske rolig for seg :)

delodur
05/05/10, 14:16
Mhm..har aldri vært der om kveldene, men sporene (søppel+morgentrynet på flere tilskuere) taler jo sitt språk. :D

Vi har overnattet et par ganger på campingen ved Osen-sjøen, men vanligvis bare vi kjører bortover på formiddagen siden vi tross alt bare bor halv-annen time unna (jaok, trafikk-kaoset under ankomst/avreise suxx0r).
Så folket her får si fra om noen trenger gratis overnatting på et gjesterom. :)

Daruu
05/05/10, 15:54
Hehe, de andre har nok tenkt seg en øl eller tre på kvelden der, men jeg for min del er ikke så fæl festtype :p

Daruu
21/06/10, 23:21
Da var vogna vår på plass!
Får satse på at det ikke blir mye regn, da kommer hele plassen til å gå i oppløsning :p

delodur
04/07/10, 21:04
Ble stille i tråden gitt. Hur gikk det med dere som hadde vogn? Var vel en smule vått til tider?

Noen flere som var der og fikk med seg at Sverre Isachsen knuste både svensker, dansker, og amerikanere?

Daruu
04/07/10, 23:52
Var bare jeg som skrev her så, hehe.

Gikk vel bra med oss, fikk ikke med meg så mye av helga grunnet sykdom jeg riktignok, men de andre hadde det da ihvertfall veldig bra ;)

delodur
05/07/10, 08:10
Var bare jeg som skrev her så, hehe.

Gikk vel bra med oss, fikk ikke med meg så mye av helga grunnet sykdom jeg riktignok, men de andre hadde det da ihvertfall veldig bra ;)

Regnet med 'dere' var flere i vogna! ;)

Jasså, var du ikke der i det hele tatt da, eller låg du i vogna å tygde paracet?

Daruu
05/07/10, 22:15
Var der en stund, men dro hjem, ettersom det ikke var lenger unna tenkte jeg det var like greit. Ikke akkurat stedet å få ro og hvile når man er syk, hehe.

Blir nok flere turer med vogna utover sommeren ;)