PDA

Vis full versjon : Har noen bilder av Sølvgrå v70 2005 med soting på?



jensen
17/10/12, 16:14
Hei, vurderer nå en sølvgrå V70 :) har noen bilde av en samme bil med soting på? eventuelt med vinge? :)

Hadde vært greit å sett hvordan den blir før jeg kjøper meg ny bil :)


2074

scouhound
17/10/12, 20:27
tråden för dig :)

http://www.svxc.se/phpBB2/viewtopic.php?t=23328

Flink svensker med silver-volvo. Inga genvägar...

jensen
17/10/12, 20:48
takk takk :) ble veldig pen med original vinge på bakluken og soting på rutene :D

er vel bare å kjøpe en v70 i sølv / grå farge nå :)

850GLTsilver
17/10/12, 20:57
Med proff utført soting er disse bilene bare nydelige å se på.

Kjøp kjøp.

jensen
17/10/12, 20:59
Med proff utført soting er disse bilene bare nydelige å se på.

Kjøp kjøp.

ja, det utgjør veldig mye å få på proff soting på disse! :)

men lurer på om jeg skal få lagt på en veeldig lys film på de fremste rutene, så man ikke får så brå overgang fra bakdørene :)

850GLTsilver
17/10/12, 21:04
ja, det utgjør veldig mye å få på proff soting på disse! :)

men lurer på om jeg skal få lagt på en veeldig lys film på de fremste rutene, så man ikke får så brå overgang fra bakdørene :)

Den obligatoriske pekefingeren kommer opp, da dette jo ikke er tillatt.

MEN, dersom du får montert filmen på de rutene av en som kan det, så vil han også kunne bidra med å få limt kanten fast i ruta.
Da får ikke disse kontrollkåte tyttebærpolitiet langs veiene til å løsne en flik og dermed ødelegge hele moroa for deg.
Hold deg i alle fall inn under den "originale" sotinga, for da kan du slippe unna uansett. Er den merkbart mørkere enn original fordørsoting så kan de finne på å dra kniven.....

Kusa
19/10/12, 08:12
Sjekk bilen min, ikkje sølvfarga men titanium, mykje det samme. Har lyst skinn derfor tatt hakket mørkere, ellers anbefaler eg den originale på 30% meine eg.

Bilen er i signaturen, kos deg! OG du får ein "ny" bil etter soting!

FroBe
19/10/12, 09:36
Med så mørk soting får jeg assosiasjon til kassebil og grønne skilter.

Kusa
19/10/12, 10:04
Dei er ikkje så mørke... Dei er heilt ypperlige.. Visst eg hadde hatt original soting hadde ein sett rett igjennom og ikkje gitt eit så bra resultat. Pga at eg har lyst skinn og alt anna er lyst inne i bilen. Kos deg med grønne skilter :)