PDA

Vis full versjon : Problemer styringsenhet sluttnr 984



Terbo
09/10/12, 14:40
Hei.
Viser seg at det er noe feil med bensinhjernen min (-984). Har satt i chip fra kl-racing, men funker dårlig/starter ikke.
Ledningsnettet jeg har er -92 mod fra en FD-motor. Loddet på formotstander til dysene, og forlenget ledning til LMM. Prøvde å starte opp med hjernen fra min forrige motor (uten turbo), og da fyra den med en gang, men gikk selvfølgelig urent.. Trenger jeg bare en anna chip, eller ny boks?

Lest at det er startsperre på disse boksene i tillegg.. Må jeg ha -984 boks, eller kan jeg bruke en anna? Sikkert noen her som veit mye mer enn meg om detta, så håper på litt hjelp :)

På forhånd, takk :)

R.G
09/10/12, 15:15
startsperre blir borte når en bytter chip.

og har du satt chip feil vei? er en sånn hake på den så man får plassert den rett. settes chip feil vei blir ddet dødt

Terbo
09/10/12, 15:35
Chipen sitter riktig, det har jeg sjekka :) Men bilen starter ikke men originalchipen til -984 boksen heller. Derfor jeg lurer på om det er noe feil med boksen..

Terbo
09/10/12, 19:51
Kan jeg bruke en boks med et annet sluttnr enn -984?

Terbo
10/10/12, 18:17
er da vel noen her som veit noe om dette?

kvkleppe
10/10/12, 18:22
Bilen vil uansett ikke starte med orginalchipen i 984 hjernen pga startsperre. Det er ikke sikkert Kl-racing chipen fjerner startsperren.