PDA

Vis full versjon : Air guide på sidene under/bak x70 R-fanger - samme som på vanlig fanger?



hgnubel
08/10/12, 10:23
Overskriften sier vel alt... :)

Oppdaget at høyre foran på min har forsvunnet, og hvis det er en veldig vanlig del (les: samme som vanlig fanger) kan det være fordelaktig å ringe en som hugger x70... men stoler ikke på at de alltid vet hva som passer, så da håper jeg noen her vet..

Partnr på den jeg skal ha er 9475385, og det kan se ut som jeg er så heldig at den har gått ut fra Volvo..

mrstfu
08/10/12, 10:40
overskriften sier egentlig veldig lite, Nubel. hvilken luft snakker du om? innvendig luftutslipp, eller finnes det separate diffusorer på x70?


Edit: nevermind. I mandagståka leste jeg BAKFANGER, ikke BAK FANGER.:-)

hgnubel
08/10/12, 11:52
overskriften sier egentlig veldig lite, Nubel. hvilken luft snakker du om? innvendig luftutslipp, eller finnes det separate diffusorer på x70?


Edit: nevermind. I mandagståka leste jeg BAKFANGER, ikke BAK FANGER.:-)

Jeg har bare ett ord til deg mrstfu: Koffein! :)

mrstfu
08/10/12, 20:42
joda, har fått et par doser idag:-)

hgnubel
12/10/12, 12:42
Bare for å svare meg selv så andre som søker det opp også finner det ut: Det er ikke samme delene til vanlig V70-fanger, og de til R-fangeren har gått ut fra Volvo.

Har et sett på vei fra en hugger i UK nå, ebay.co.uk :)

Er ganske mye R-biler som hugges der borte virker det som, og delene blir ikke revet bort like fort som her hjemme eller hos söta bror.

gaupe
12/10/12, 13:32
Den er ulik ja, i og med at R-fangeren bygger lengre ned.