PDA

Vis full versjon : forsterket motorfeste øvre og nedre.



Erlend
29/09/12, 11:19
Hei, har nå etter noen måneder med venting klart å få mekonomen til å ta inn forsterka foringer til det øvre og nedre motorfestet :) samme som de har på ipd osv. bestillingsvare i alle butikker :)

altså de i polyurethan, pris er ca 1000kr. er vel litt stiv pris syntes jeg, men det kan hende det blir gjort noe med det :)

mrstfu
29/09/12, 17:17
mulig det har gått deg litt hus forbi, men det er til slikt vi ha SCStyling:-)

Kjetil Krømcke
30/09/12, 08:10
Om du melder deg inn som betalende medlem så kan du vise medlemskortet ditt og få rabatter på Mekonomen, Bare et lite tips;)

mrstfu
30/09/12, 11:11
mange prosenter er det snakk om a? mekonomen rabatt har jeg nemlig allerede:-)

850GLTsilver
30/09/12, 15:48
mange prosenter er det snakk om a? mekonomen rabatt har jeg nemlig allerede:-)

Bør ha Ca 75% for å henge på Skruvat sitt øvre feste (http://www.skruvat.no/%C3%98vre-motorhylsesett-polyuretan-P18656.aspx):
Kun Kr. 272 for polyurethanforing inklusive senterhylse.

mrstfu
30/09/12, 16:47
nettopp derfor jeg handler fint lite på mekonomen.:-)

Erlend
30/09/12, 20:43
Hehe, jeg jobber på mekonomen, og jeg trodde aldri prisen skulle bli så høy for disse... Så jeg skjønner ikke hva de driver med... Jeg fikk meg bare mast frem til disse da jeg trodde prisen skulle være mere konkurranse dyktig:) det sa de på hovedkontoret i sverige i sommer og da jeg purra på de.. Jeg har hvertfall fått de til å lagerføre elkjøle vifta til bilene våre da:) og kkromce, jeg tror jeg har bedre rabatter akkurat på mekonomen enn det jeg ville hatt som bet. Medlem. Men jeg skal bli bet. Medlem, må bare få somla meg til det:p glemmer alltid å gjøre det:p

850GLTsilver
30/09/12, 20:47
16" el-kjølevifte hos KL Racing koster 475,- Svenske.
Jeg har i grunnen gitt opp å finne rimelige deler på Mekonomen.
I tillegg så er jeg såpass ofte i Sverige, hvor det meste til våre biler er 30-50% rimeligere enn her i Norge, så handler jeg på Mekonomen, så blir det på svensk side av grensa.

Bassan
30/09/12, 22:35
EBC Green stuf fikk jeg til en koselig pris på 660 uten rabatter hos mekonomen:)