PDA

Vis full versjon : Problemer med frontlykter 04 V70



Christian85
28/09/12, 20:08
Har satt i xenon kitt i fjernlysa, men de lyser litt lavt, regner med det er en skrue en eller annen plass.
Men kan lyset justeres i bredden og? synes det lyser smalt, men sykt intenst...

Nærlyset har også begynt å surre litt, mener jeg ikke har kommet borti noe under installasjonen av kittet.
Det heiser seg opp med fjernlyset som før, men henger ''oppe'' i ca 3 sekunder etter jeg har dimmet ned til nærlys.

Tips?

todleif
29/09/12, 10:31
Du kan nok ikkje justere fjernlyset i forhold til nærlyset.
Eg har ein 03 S60 med ettermontert xenon i fjernlysa. Eg og synes at fjernlysa lyser for lågt etter ombyggingen til xenon.
Men eg har montert ekstralys so det er ikkje eit problem for meg.

C.Erstad
29/09/12, 11:11
Hvis du ikke har xenon lys orginalt på bilen skal det gå ann å justere. Hvis ikke går det ikke.

C.Erstad
29/09/12, 11:17
Det med at lysene henger oppe var sann på min og. Hvorfor det vet eg ikke, men kom seg når eg monterte halogen igjen der.

Christian85
11/10/12, 22:07
Du kan nok ikkje justere fjernlyset i forhold til nærlyset.
Eg har ein 03 S60 med ettermontert xenon i fjernlysa. Eg og synes at fjernlysa lyser for lågt etter ombyggingen til xenon.
Men eg har montert ekstralys so det er ikkje eit problem for meg.

Hvor hentet du strøm til ekstralysa fra? Har s60 batteriet fremme i motorrommet? På V70 er det bak :( men det var kjekt da jeg monterte basskasse da....

Christian85
11/10/12, 22:08
Hvis du ikke har xenon lys orginalt på bilen skal det gå ann å justere. Hvis ikke går det ikke.

Justerte på høydejusteringsmotoren, men da blei nærlysa høyere også, så det blei en mellomting tror jeg, ingen møtende har klaget på meg ennå ihvertfall...

todleif
13/10/12, 20:03
Er batteri bak på S60 og. Men det er 12v kontakter og jordingskontakter i motorrommet. Eg brukte disse. Disse er og greie å bruke ved lading av batteriet