PDA

Vis full versjon : Radiokode 98 V70



Solhaug
23/09/12, 16:37
Ble tom før strøm her en dag,å når jeg fikk ladda batteriet måtte jeg taste inn kode som jeg fikk av Volvo,men den funker ikke så lurer på om det er skiftet radio,noen som vet hvordan jeg kan igang den radioen??

The Sven
23/09/12, 16:59
Volvoforhandleren kan skaffe koden med serienummeret på spilleren, mener jeg...

volvoRsport
23/09/12, 17:08
Volvoforhandleren kan skaffe koden med serienummeret på spilleren, mener jeg...

Dem kunne ikke oppdrive koden når faren min kjøpte V70'en han hadde, så i den måtte selger sette inn en ny hovedenhet (SC901) før faren min overtok bilen.

The Sven
23/09/12, 17:13
Dem kunne ikke oppdrive koden når faren min kjøpte V70'en han hadde, så i den måtte selger sette inn en ny hovedenhet (SC901) før faren min overtok bilen.

Hm ok, oppga serienr til spilleren til Bilia på hamar på V70en jeg hadde med SC805, og de sendte meg sms med 4-sifra kode. Men det kan hende jeg ga de regnr også, da dette er en stund siden... Husker bare at jeg måtte oppgi serienr. Antar spilleren i den bilen var original så det kan godt hende de fant den på regnr.

volvoRsport
23/09/12, 17:32
Hm ok, oppga serienr til spilleren til Bilia på hamar på V70en jeg hadde med SC805, og de sendte meg sms med 4-sifra kode. Men det kan hende jeg ga de regnr også, da dette er en stund siden... Husker bare at jeg måtte oppgi serienr. Antar spilleren i den bilen var original så det kan godt hende de fant den på regnr.

Var din norsksolgt? Faren min sin var importbil, så det har muligens noe å si.

The Sven
23/09/12, 19:50
Var din norsksolgt? Faren min sin var importbil, så det har muligens noe å si.

Jepp.

Solhaug
24/09/12, 18:45
Dem sa til meg på Volvo at de måtte trekke ut spilleren for serienummer som nevnt.hva er egentlig greia med å ska ha kode på spilleren?LATTERLIG!!

Langedal
24/09/12, 20:14
Antityveri-system. Dette her var ganske påkostede hovedenheter i sin tid.

Hassel
24/09/12, 20:18
Ganske kort jobb å dra ut spilleren da!
Men jo du trenger det, trenger nummerene som står på lappen på toppen av spilleren. Er bilen norsksolgt skal det finnes et nummer i registeret som volvo Norge har tilgang til.