PDA

Vis full versjon : Xenon konvertering av V50 07mod



marius@foldoy.no
23/09/12, 15:00
Hvordan er dette? Har lest noen plasser at viskermotor kan brenne seg o.s.v. eller gjelder dette kun tåkelysene eller noe?
Har LED tåkelys a.t.m, men de lyser rævva og vurderer Xenon der, men da vil jeg har Xenon i hovedlys(og kanskje langlysene med det samme) :)

gull pilen
23/09/12, 17:21
Hvordan er dette? Har lest noen plasser at viskermotor kan brenne seg o.s.v. eller gjelder dette kun tåkelysene eller noe?
Har LED tåkelys a.t.m, men de lyser rævva og vurderer Xenon der, men da vil jeg har Xenon i hovedlys(og kanskje langlysene med det samme) :)

Ikke engang vurder xenon i grøftelys.. Er ikke meningen at du skal lyse 100 meter forran bilen med de og derfor ikke vits med xenon, får du tak i ordentlige led pærer slik jeg har på mine får du helt ok lys å grøftelysene..

marius@foldoy.no
23/09/12, 19:00
Ikke engang vurder xenon i grøftelys.. Er ikke meningen at du skal lyse 100 meter forran bilen med de og derfor ikke vits med xenon, får du tak i ordentlige led pærer slik jeg har på mine får du helt ok lys å grøftelysene..

Okay..hvor du fikk tak i LED pærene dine da?

Er det noe problem med Xenon i hovedlysene og langlysene da? Med tanke på disse problemene med vindusviskermotoren o.l.

gull pilen
24/09/12, 07:47
Okay..hvor du fikk tak i LED pærene dine da?

Er det noe problem med Xenon i hovedlysene og langlysene da? Med tanke på disse problemene med vindusviskermotoren o.l.

ikke det jeg vet om men så har jeg orginal xenon på begge mine...
link til pærene som jeg bruker:http://www.autodata.no/egilverne/butikk_start.php?frm_action=400&frm_butikk=978&frm_edbnr=1182838&dummy=10
ligger bilde på led tråden i v50 delen her...

sRt
28/09/12, 21:41
Det skal ikke være noe problem å montere Xenon. Kjenner mange som har montert både Xenon i nær på halogenversjoner og Xenon i H7 langlyspæra på Bi-xenon utgaven. Tåkelys er også vanlig både med LED og Xenon

gull pilen
28/09/12, 23:06
Det skal ikke være noe problem å montere Xenon. Kjenner mange som har montert både Xenon i nær på halogenversjoner og Xenon i H7 langlyspæra på Bi-xenon utgaven. Tåkelys er også vanlig både med LED og Xenon

Det går jo med xenon i grøftelysene men hva er vitsen når det finnes led som er plug and play og lyser plenty godt nok? Mye større sjangs at det skjer feil med xenon pga dårlige kina varer(både pærer og ballaster)

Rainer
07/10/12, 18:44
Går jo ikke og bestille online ifra egilverner, kun for bedrifter osv jo?

ikke det jeg vet om men så har jeg orginal xenon på begge mine...
link til pærene som jeg bruker:http://www.autodata.no/egilverne/butikk_start.php?frm_action=400&frm_butikk=978&frm_edbnr=1182838&dummy=10
ligger bilde på led tråden i v50 delen her...

gull pilen
07/10/12, 20:58
Går jo ikke og bestille online ifra egilverner, kun for bedrifter osv jo?

Jeg aner ikke, bestilte de gjennom en beskjent på scania her i byn...

Rainer
08/10/12, 17:07
aah skjønner :D

Jeg aner ikke, bestilte de gjennom en beskjent på scania her i byn...