Vis full versjon : kjøp av s60, erfaringer?
skal gå til innkjøp av s60 tenkte jeg etter mye om og men.
tenker 2,0 T pga bensinforbruk.
noen som har noen erfaringer rundt dissa bila? evt ting man burde se etter? kjente feil?
Ca årsmodell?
Automat eller manuell?
manuell er ganske så aktuelt. automat går om alt det andre er bra ;)
årsmod er jeg usikker på, tenkte på mellom 60-75 tusen for bilen, så blir jo ikke den grommeste s60'n :cool:
For 60 - 70000 virker det ikke til at du får veldig S60 for pengene, blir som regel høy km. stand og lite utstyr. Hadde jeg vært deg ville jeg spyttet inn 20000 - 25000 til, og fått en bil med lavere km.stand og mer utstyr, tror ikke du vil angre på det senere. Selvfølgelig om du har mulighet til det da :)
Event. kan du kikke på S80, de ligger somregel et hakk under S60 i pris, selv med samme utstyrsnivå, motorer etc.
er ikke ute etter noe prakt eksemplar, men en helt grei bruks bil :) på nyere volvo spiller ikke km.stand så utrolig stor rolle for min del, de ruller jo og går i votter og vinter ;)
tenkt litt på s80, men syns ikke den er like pen, så blir en s60 :)
immortal92
22/09/12, 00:21
S60 er et godt valg, men pass på at alt med styringen er i orden, det er kjent feil. Ta en solid nedbremsing og kjenn om bilen går rett fram.
Utenom det er det ingenting negativt å si om S60 fra min side, utrolig kjørekomfort. Men som Mikael sier, om du har muligheten så spytt inn litt mer, det har du igjen for senere :)
Hva er det som er svakheten med styringa?
immortal92
23/09/12, 23:06
Lenkarmer og endeledd i forstillingen...
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.