Vis full versjon : lykterspylermotor
Har fått fjernet lykterspyler motorene på 855 t5r`n. En
Kompis gjorde dette for meg. Ser at det ligger en laang slank ledning
Igjen i motorrommet. Ser ut son den er koblet til en liten
Utgave av en spylevesketank! Er dette en ledning som hører
til lykterspyler motorene???
Er det en slange, eller en ledning du snakker om? Prøv å følg denne, så ser du hvor den ender.
Har kameraten din blenda dem, så er det ganske sikkert slangene til lyktepussera.
http://i1000.photobucket.com/albums/af122/gaddjfitte/20120919_123101_zps1ef6646d.jpg
På bildet her så går slangen ned i fra bildet og inn en liten beholder som dere ser..
Er vel pumpa den "beholderen" du ser der. Plugg slangen, ingen vits å kaste bort spylevæske ved å sprute det rundt i motorrommet.
will do! :) Takk for hjelpen! :)
er vel filter/ splitter denne vil jeg tro... mener selve pumpa ligger "under" der bildet er tatt... som i tanken...
Den lange slangen er for andre lyktespyleren da på andre siden også er den korte for lyktespyleren nærmest filter/splitteren?
litt ekkelt å se på bildet der.... Men som det er på min, så går den ene ut til skjermen som lufting, den ene på den siden som splittes går ut i skjerm og opp i panseret til frontruta.. den andre splittes(en gang til) til lyktespylerne/ pusserne...
litt ekkelt å se på bildet der.... Men som det er på min, så går den ene ut til skjermen som lufting, den ene på den siden som splittes går ut i skjerm og opp i panseret til frontruta.. den andre splittes(en gang til) til lyktespylerne/ pusserne...
Bra forklart. var å glana litt på den i dag. Likt på min også! :)
Sorry for dumme spørsmål, men har bare rota meg borti 900serier skjønner du. så er FULLSTENDIG grønn på 850'r.
Når jeg fjerna lyktespyler på 945 min så ble alt med.! :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.