PDA

Vis full versjon : Stabstag til ekstralys



coche
18/09/12, 13:51
Har montert to stk hella rallye 3000 på bilen. De er såpass store at man bør ha stabstag på de. Noen som har god erfaring med det? Er jo ikke bare å feste i grillen, for da blir det litt tungvindt å åpne panseret. Tenke på å få lagt de på støtfangere under grillen, men blir såpass bratt at tror ikke jeg får til det på noen god måte. Har montert lysene på skiltplateholder.

850GLTsilver
18/09/12, 19:45
Skiltplateholder? Nei uff, kast den dritten og monter ordentlig lyktefeste der i fronten.

Ellers så finnes det flere som har montert stag med "hurtigkobling" rett bak i grillen.

coche
19/09/12, 12:54
Ordentlige lyktefester? Hadde skrufeste i fangeren på en v70 jeg hadde tidligere. Har 850 også det? Synes egentlig det funker med skiltplate også da.. Men vet du en lur patent for å få til den hurtigkoblingen på en god måte?

Jkkarlsen
19/09/12, 15:42
Jeg bruker orginalfestet til V70 på min 850, fungerer veldig bra, staget fikk jeg vel festet rett ned i orginalfestet tror jeg. Litt usikker, skal monteres en dag nå snart så kan evt legge ut noen bilder da.

850GLTsilver
19/09/12, 20:21
Ordentlige lyktefester? Hadde skrufeste i fangeren på en v70 jeg hadde tidligere. Har 850 også det? Synes egentlig det funker med skiltplate også da.. Men vet du en lur patent for å få til den hurtigkoblingen på en god måte?

Samme type kulelås som man benytter på gassfjærer og slikt er greit.
850 har slikt feste du skrur fast i frontstrukturen der inne i grillen ja.

mrstfu
20/09/12, 21:50
Finnes andre patenter, der hvor lyktene følger panseret ved åpning. Fungerer overraskende bra.