PDA

Vis full versjon : Volvo 940 1998 selges



Volvo_TomTom
16/09/12, 12:50
Hei jeg skal nå selge min gode volvo 940 siden skal ha større bil.


Bilen den er hel å pen, noen små riper på bilen å panser er det en del steinsprut, men ellers er bilen pen å se på.

Dette er jo en "luksus" model da, siden det er air condition i den, varme og el.justering i speil og det er el.vinduer både foran og bak.

I mitt eie har jeg kostet på den 4 17"r-felger(215*45*17) som er nye for 2 mnd siden, 3"eksos anlegg(tøff lyd), har Viking Chip ecomax bensin chip og jeg har handlett in ny turbo til den(kina vare av type T3/T4) som ikke er montert. Jeg har også satt på bilstein sprint dempere foran og bak + lesjafors 40mm senkefjærer(pen høyde og ikke alt for stiv i demperene). Senkesettet er ikke skrevet inn i vognkortet, men har TUV papirer og godkjent 4-hjulskontroll. eneste som mangler er å fikse den venstre fremlykt så må det tas lyskontroll på den, så er den bare å sende på biltylsynet å få skrevet det inn i vognkortet.

Alt av orginale deler følger med som jeg har byttet, følger også med fire alu.sommerfelger med dekk og fire alufelger vinterdekk, ene vinter felgen er ødelagt så da er bare å sette vinter dekk på de andre sommerfelgene.

Dette er en utrolig god bil å kjøre som går ganske bra. er ca 180-200hk i den nå. jeg er veldig fornøyd med bilen, bare synd at den ikke passer til den jobben jeg har.

Så bare å ringe eller sende sms. 45229341

Å bilder kommer senere, har ikke forstått hvordan jeg gjøre det :P

elephant
16/09/12, 13:00
Pris? Rød bil?

T90
16/09/12, 15:08
lag deg en konto på photobucket å last opp bildene der og lim de inn her.
hva tenkte du deg i pris førr bilen?

Volvo_TomTom
17/09/12, 16:30
åja glemt helt å skrive pris. prisen er 45000, ja det er rød bil. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37167524 hær er en link til bilen.

Volvo_TomTom
22/09/12, 09:04
opp :)