PDA

Vis full versjon : Noen som har erfaring med Gummihuset.se?



RoddH
29/04/10, 14:03
Er det noen her på forumet som har handlet dekk og felger på Gummihuset.se? Har forstått det slik att dei ikke har fysisk butikk og dei sender ikke til Norge,men dei kan sende det man bestiller til hvilket som helst postkontor i Sverige så er det bare å kjøre over grensa og hente det?:)

JørnM_940
29/04/10, 14:26
Er det noen her på forumet som har handlet dekk og felger på Gummihuset.se? Har forstått det slik att dei ikke har fysisk butikk og dei sender ikke til Norge,men dei kan sende det man bestiller til hvilket som helst postkontor i Sverige så er det bare å kjøre over grensa og hente det?:)
Jeg kjøpte DTM-felgene mine der! Ikke noe problem - bestilte de ei ukes tid før jeg skulle til Østersund, så når jeg kom dit var det bare å dra på hovedpostkontoret å hente de ut:) Billig frakt rundt om i Sverige er det også, tror det var 50 SEK per felg i frakt, og litt mer hvis det var dekk på.

RoddH
29/04/10, 14:38
Det høres bra ut:) Er vel ikke noe særlig billigere med dekk og felg i Sverige,men utvalget til Volvo er mye bedre:)

JørnM_940
29/04/10, 14:48
Det høres bra ut:) Er vel ikke noe særlig billigere med dekk og felg i Sverige,men utvalget til Volvo er mye bedre:)
Sparte en god del jeg hvertfall på å kjøpe felgene der istedet for å handle de på BCB. Med kursen som var da tror jeg det kom seg på 5200-5400 NOK for alle 4. På BCB blir det 7500 NOK + frakt. Nå regnet jeg selvfølgelig ikke med turen til Sverige, men man har da alltids noen ærend:)

lassegm
16/03/15, 22:41
sjekket nettopp gummihuset.se og der kan man bestille med "norsk hjemmesie" og prisen forblir de samme.

Men når en skal betale ser man at man må til sverige for å hente de:)

lassegm
21/03/15, 11:25
Jeg handla der på tirsdag og fikk beskjed igår at hjula vil være på Storlien på mandag. Syns det er helt grei leveringstid:)