Vis full versjon : Servopumpe 850glt 93 overhale/ bytte...
Mistenker at servopumpa holder på å ta kvelden... kjerra har blitt veldig tung på rattet, kjennes ikke ut som det er noe spesielt mye trykk i slangene ut av pumpa når motoren går...
Noen som vet om det finnes overhalingssett for pumpene?? eller er det lite vits kontra å skaffe en ny??
sett ann tannstanga di? ganske vanlig med lekkasje på tannstanga, for lite olje vil bety tyngre styring. ulyder fra pumpa di?
ingen ulyder, ingen krymping av olje.... Klemte på slangene fra pumpa, og klarte å klemme de helt sammen med motor i gang... vil tro jeg ikke skulle klart der om pumpa gav nok trykk..??
mener jeg har klart det.... husker ikke i farta, er det pakning i lokket?
850GLTsilver
12/09/12, 20:19
Mistenker at servopumpa holder på å ta kvelden... kjerra har blitt veldig tung på rattet, kjennes ikke ut som det er noe spesielt mye trykk i slangene ut av pumpa når motoren går...
Noen som vet om det finnes overhalingssett for pumpene?? eller er det lite vits kontra å skaffe en ny??
Fantes overhalingssett, men det er mange gode også brukte pumper til bra pris der ute.
Vet ikke om de settene er å få tak i lengre.
er pakning i lokket ja og tett også mener jeg.. kommer ivertfall en liten "psht" ;) når jeg åpner med motor i gang. oh well.. må vel se litt på det til helga :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.