PDA

Vis full versjon : Servopumpe 850glt 93 overhale/ bytte...



bullxo
12/09/12, 18:08
Mistenker at servopumpa holder på å ta kvelden... kjerra har blitt veldig tung på rattet, kjennes ikke ut som det er noe spesielt mye trykk i slangene ut av pumpa når motoren går...
Noen som vet om det finnes overhalingssett for pumpene?? eller er det lite vits kontra å skaffe en ny??

mrstfu
12/09/12, 18:42
sett ann tannstanga di? ganske vanlig med lekkasje på tannstanga, for lite olje vil bety tyngre styring. ulyder fra pumpa di?

bullxo
12/09/12, 19:54
ingen ulyder, ingen krymping av olje.... Klemte på slangene fra pumpa, og klarte å klemme de helt sammen med motor i gang... vil tro jeg ikke skulle klart der om pumpa gav nok trykk..??

mrstfu
12/09/12, 20:14
mener jeg har klart det.... husker ikke i farta, er det pakning i lokket?

850GLTsilver
12/09/12, 20:19
Mistenker at servopumpa holder på å ta kvelden... kjerra har blitt veldig tung på rattet, kjennes ikke ut som det er noe spesielt mye trykk i slangene ut av pumpa når motoren går...
Noen som vet om det finnes overhalingssett for pumpene?? eller er det lite vits kontra å skaffe en ny??

Fantes overhalingssett, men det er mange gode også brukte pumper til bra pris der ute.
Vet ikke om de settene er å få tak i lengre.

bullxo
13/09/12, 06:15
er pakning i lokket ja og tett også mener jeg.. kommer ivertfall en liten "psht" ;) når jeg åpner med motor i gang. oh well.. må vel se litt på det til helga :)