PDA

Vis full versjon : Omkobling av led kjørelys så di lyser med parklys



pag
11/09/12, 14:34
Hei

Jeg er ny når det gjeller volvo å ny på forumet.
Jeg har en v50 2012mod med led kjørelys. Det som forundrer meg er at når parklys står på kan jeg ikke få ledlysene til å stå på sammtidig. å dette kunne jeg svært gjærne ha tenkt meg:D Det blir det samme som å kjøre med park og grøftlys i eldre v50.
Noen som vet om dette kan la seg gjøre?

Takk for alle tips:D

gull pilen
11/09/12, 14:58
Hei

Jeg er ny når det gjeller volvo å ny på forumet.
Jeg har en v50 2012mod med led kjørelys. Det som forundrer meg er at når parklys står på kan jeg ikke få ledlysene til å stå på sammtidig. å dette kunne jeg svært gjærne ha tenkt meg:D Det blir det samme som å kjøre med park og grøftlys i eldre v50.
Noen som vet om dette kan la seg gjøre?

Takk for alle tips:D

får du ikke aktivert de når knappen står i park modus?? hvor må bryteren stå for at du skal få lys i led lysene??

C.Erstad
11/09/12, 15:10
får du ikke aktivert de når knappen står i park modus?? hvor må bryteren stå for at du skal få lys i led lysene??

Må stå i A
For automatiske lys.

Men tror neppe det går.

pag
11/09/12, 16:10
Saken er den at når bilen står i ro så er det kun park og markeringlys som lyser. Men starter jeg å kjøre slår ledlysene seg på å park og markeringslys seg av. NB!lysbryteren står på park når dette skjer. Så det skal i prinsippet la seg gjøre å få begge deler vil jeg tro. Kan være programmering som skal til.

Ivar Hestø
20/09/12, 02:18
Dette er vel fordi at på 2012 modellen er disse LED-tåkelysa det samme som DRL. I disse sitter det også en lys-sensor som gjør at på dagtid så står LED-lysa på, og når den ser det er for mørkt ute, skrur den automatisk på nærlysene. Dette fordi at du ikke skal kunne kjøre med DRL-lysene og nærlys samtidig.