PDA

Vis full versjon : forslag til foring 240



lars12
10/09/12, 00:13
er det noen som har noen gode råd på vilke foringer som er gode men billigst mulig å hvor kan kan få kjøp dette? ;)

volvo245gl
10/09/12, 07:26
Bytt til poly-foringer.
Lette å skifte og holdbare!
Fant ut de var rimeligst her: http://auto-supply.no/old/auto-supply.no/index.html
Men du kan kanskje finne de rimeligere på e-bay

lars12
10/09/12, 07:36
takk for svar men finner ikke no priser der da ;)

volvo245gl
10/09/12, 10:55
du finner noen hos www.bcb.no.
Jacobs ligger litt under

lars12
10/09/12, 10:59
oki takk for svar ;)

gaupe
10/09/12, 11:29
Nei, ikkje bytt til polyforingar før du veit kva du gjer. Polyforingar fungerar på ein heilt anna måte enn gummiforingar, og dei fleste kjem til å ende opp med å miste veggrep med det, kontra gummiforingar. Stivt er langt i frå synonymt med godt veggrep.

lars12
10/09/12, 16:27
oki for vil gjerne ha det stivt for blir bedre å sladde med og polli tåler jo en del mer en gummi for skal sveise sperre nå var planen ;)

gaupe
11/09/12, 10:57
oki for vil gjerne ha det stivt for blir bedre å sladde med og polli tåler jo en del mer en gummi for skal sveise sperre nå var planen ;)

Det høres ut som du gir fullstendig blaffen i køyreeigenskapar, så det er vel berre å dreie deg foringar i nylon eller aluminium og køyre på då ;)

lars12
11/09/12, 18:01
hehe har sotte på tanken på det da blir det stivt nokk i allefal så skal æ også stive av bærearmene bak også for å få den stivest mulig :P

Sebbe
11/09/12, 18:45
Nei, ikkje bytt til polyforingar før du veit kva du gjer. Polyforingar fungerar på ein heilt anna måte enn gummiforingar, og dei fleste kjem til å ende opp med å miste veggrep med det, kontra gummiforingar. Stivt er langt i frå synonymt med godt veggrep.
lyst til å utdype dette noe mer?

Jannern
17/09/12, 16:06
har du 400hk så kan du bruke poly men du har ikke bruk for det i en orginal bil :) den blir for stiv med det. kjører du det dobbelte av fartsgrensen hele tiden kan du jo bytte da hehe :)

volvo245gl
17/09/12, 17:35
Og kjører man med henger nesten hver dag, så er det og en fordel.

lars12
18/09/12, 00:30
ble super flex fra pedersen fik bestilt i dag så sitter bare å venter på en liten pakke i posten nå ;) orginale holder ikke for min del bytta alle 4 i momentstagene for 4mnd siden å de er utslitte så da blir det super flex får håpe det holder bedre med mi kjøring :P hehe

gaupe
18/09/12, 07:44
lyst til å utdype dette noe mer?

Kan prøve litt. Om du ser på spesielt bakstillinga på 240, så skal ikkje denne berre bevege seg opp og ned, men ein del sideveis, og noko i lengderetning også, dvs i alle retningar.

Dersom ein monterar polyforingar, får ein foringar som er stive i alle retningar, som ikkje komprimerar på lik måte som ei vulka gummiforing. Dette går nesten heilt fint når du køyrer på flat veg, rett fram, dette fører då til at begge sider av bilen oppfører seg likt, og kreftene virkar berre i høgderetning på bilen. Med panhardstag på 240en så fører også ein slik bevegelse til at bakstillinga går sidevegs, som også stort sett går greitt, sidan denne bevegelsen er stort sett uniform/lik sidevegs.

Dersom du då treng å bevege berre ei side av bilen, noko du faktisk gjer det meste av tida, har du behov for at foringa gir etter litt i ytterkant og innerkant samtidig (vi snakkar om den store foringa på bakakslingen, men det gjeld forsovidt alle), dette gjer ikkje polyforinga noko mykje av, og vil derfor yte motstand mot denne bevegelsen og vil heller bevege på bilen. Til stivare bil du får, til mindre kontakt har du med vegflata, og dette endar opp med hjulspinn, fordi du ikkje klarar å levere kreftene via tilgjengeleg friksjon.

På glatt føre, våt veg, grus, snø og is, endar du med å miste veggrepet av dette.

Alternativet er dei harde varebil/gruppe a foringane som er i bruk i VOC, Volvo Orginal Cup med delenummer 95086520

Eit kuleledd av noko slags sort: http://www.kaplhenke.com/index.php?option=com_content&task=view&id=94&Itemid=33

Fleire alternativ også, saken er det at ein ikkje kan øydelegge designen til understellet når ein byttar foringar, er jo litt trist å verte fråkøyrt av ein orginal 240, når ein har brukt 4000 kr på nye foringar :)

At orginal 240 fungerar har vorte bevist gang på gang i motorsport dei siste 37 år, og 100 serien før det :)

Ja, eg monterte polyforingar før eg tenkte meg bedre om :)

Runar
18/09/12, 23:09
Bruker selv poly foran og vanlig bak, for å få litt mer styrerespons i front og komfort bak.

JonasS
18/09/12, 23:22
Kan prøve litt. Om du ser på spesielt bakstillinga på 240, så skal ikkje denne berre bevege seg opp og ned, men ein del sideveis, og noko i lengderetning også, dvs i alle retningar.

Dersom ein monterar polyforingar, får ein foringar som er stive i alle retningar, som ikkje komprimerar på lik måte som ei vulka gummiforing. Dette går nesten heilt fint når du køyrer på flat veg, rett fram, dette fører då til at begge sider av bilen oppfører seg likt, og kreftene virkar berre i høgderetning på bilen. Med panhardstag på 240en så fører også ein slik bevegelse til at bakstillinga går sidevegs, som også stort sett går greitt, sidan denne bevegelsen er stort sett uniform/lik sidevegs.

Dersom du då treng å bevege berre ei side av bilen, noko du faktisk gjer det meste av tida, har du behov for at foringa gir etter litt i ytterkant og innerkant samtidig (vi snakkar om den store foringa på bakakslingen, men det gjeld forsovidt alle), dette gjer ikkje polyforinga noko mykje av, og vil derfor yte motstand mot denne bevegelsen og vil heller bevege på bilen. Til stivare bil du får, til mindre kontakt har du med vegflata, og dette endar opp med hjulspinn, fordi du ikkje klarar å levere kreftene via tilgjengeleg friksjon.

På glatt føre, våt veg, grus, snø og is, endar du med å miste veggrepet av dette.

Alternativet er dei harde varebil/gruppe a foringane som er i bruk i VOC, Volvo Orginal Cup med delenummer 95086520

Eit kuleledd av noko slags sort: http://www.kaplhenke.com/index.php?option=com_content&task=view&id=94&Itemid=33

Fleire alternativ også, saken er det at ein ikkje kan øydelegge designen til understellet når ein byttar foringar, er jo litt trist å verte fråkøyrt av ein orginal 240, når ein har brukt 4000 kr på nye foringar :)

At orginal 240 fungerar har vorte bevist gang på gang i motorsport dei siste 37 år, og 100 serien før det :)

Ja, eg monterte polyforingar før eg tenkte meg bedre om :)

Jeg er HELT med på hva du snakker om her! Min 89. 240-turbo har polyforinger, samt kappet lesjöfors. PINNESTIV! Presset den litt gjennom en sving, med grei fart og pådrag. Inntrykket jeg satt igjen med etter svingen var: Dææven, hadde jeg fått skrens så hadde det nok blitt som å treffe et flak is for så å treffe asfalt igjen! Ble litt skremt! Blir interessant å få prøvd den på bane når diffbrems og større turbo blir montert..

Hadde dette vært en bruksbil så hadde jeg jammen byttet igjen. Komforen er borte, dog "steintøff" å cruise med på søndager! ;) krenger ikke mange cm. denne lenger..

Sebbe
19/09/12, 19:35
Kan prøve litt. Om du ser på spesielt bakstillinga på 240, så skal ikkje denne berre bevege seg opp og ned, men ein del sideveis, og noko i lengderetning også, dvs i alle retningar.

Dersom ein monterar polyforingar, får ein foringar som er stive i alle retningar, som ikkje komprimerar på lik måte som ei vulka gummiforing. Dette går nesten heilt fint når du køyrer på flat veg, rett fram, dette fører då til at begge sider av bilen oppfører seg likt, og kreftene virkar berre i høgderetning på bilen. Med panhardstag på 240en så fører også ein slik bevegelse til at bakstillinga går sidevegs, som også stort sett går greitt, sidan denne bevegelsen er stort sett uniform/lik sidevegs.

Dersom du då treng å bevege berre ei side av bilen, noko du faktisk gjer det meste av tida, har du behov for at foringa gir etter litt i ytterkant og innerkant samtidig (vi snakkar om den store foringa på bakakslingen, men det gjeld forsovidt alle), dette gjer ikkje polyforinga noko mykje av, og vil derfor yte motstand mot denne bevegelsen og vil heller bevege på bilen. Til stivare bil du får, til mindre kontakt har du med vegflata, og dette endar opp med hjulspinn, fordi du ikkje klarar å levere kreftene via tilgjengeleg friksjon.

På glatt føre, våt veg, grus, snø og is, endar du med å miste veggrepet av dette.

Alternativet er dei harde varebil/gruppe a foringane som er i bruk i VOC, Volvo Orginal Cup med delenummer 95086520

Eit kuleledd av noko slags sort: http://www.kaplhenke.com/index.php?option=com_content&task=view&id=94&Itemid=33

Fleire alternativ også, saken er det at ein ikkje kan øydelegge designen til understellet når ein byttar foringar, er jo litt trist å verte fråkøyrt av ein orginal 240, når ein har brukt 4000 kr på nye foringar :)

At orginal 240 fungerar har vorte bevist gang på gang i motorsport dei siste 37 år, og 100 serien før det :)

Ja, eg monterte polyforingar før eg tenkte meg bedre om :)

ahh, jeg tenkte mest på forstillinga egentlig, der synes jeg polyforingene mine funker bra, det er godt jeg ikke har kjøpt polyforinger bak enda :)

gaupe
19/09/12, 22:11
ahh, jeg tenkte mest på forstillinga egentlig, der synes jeg polyforingene mine funker bra, det er godt jeg ikke har kjøpt polyforinger bak enda :)

Framme er det lite bakdelar, men mine passa langt frå 100%.

Sebbe
20/09/12, 18:27
alt utenom de to som skal på enden av stabstagsforinga passa bra på min bil

volvo245gl
20/09/12, 18:31
Alle mine passet perfekt.