PDA

Vis full versjon : Nye moderatorer: ArneR, kkromcke og larsverm!



Daniel V
09/09/12, 16:17
Kjære medlemmer/forumbrukere!

Vi i forumledelsen har nå besluttet å ta inn tre nye moderatorer i vårt crew.

Vi vil derfor gratulere Arne R, kkromcke og larsverm som nye moderatorer her på VCCN.no! Kkromcke skal også være ansvarlig for utsendelser av klubbeffekter sammen med meg.

Så har dere spørsmål om ting og tang på forumet er disse gutta der for dere!

Jeg har også tatt over administratorrollen etter THolandsli.

Håper alle dere vil nyte godt at de nye moderatorene.

Mvh Daniel V.

Volvo-turbo
09/09/12, 17:18
Gratulere til dem det gjelder :) Og når var disse moderator stillingene utlyst blant betalende medlemmer? Søknadsfrist? Eventuelt hvordan kan betalende medlemmer påvirke valget som er tatt hvis noen skulle insigelser?

larsverm
09/09/12, 17:40
Det ser ut til å ha gått på ren headhunting. :p

Daniel V
09/09/12, 18:57
Denne gangen gikk det på headhunting ja, for vi hadde noen kandidater vi synes har utmerket seg på forumet, og flere av dem har ved treff spurt om oppgaver osv.

Vi velger de vi mener er best for vårt forum, og som vi mener passer best inn i det eksisterende teamet, så da ble det sånn denne gangen :)

Øygard
09/09/12, 20:25
Syns dåke har funne nåken bra moderatorar:) Eg veit ikkje ka eg ska sei te dei, gratulera eller kondolera?:p Det går sikkert mykje tid til det og.
Men var ikkje ArneR moderator frå før?

Wrasko
09/09/12, 20:28
Han var vel moderator for 1 underforum bare tror jeg det var..

JonasS
09/09/12, 20:46
Godt å se at dere velger gode kandidater! Har lagt merke til samtlige, og bitt meg merke i Arne mang en gang. Han virker som en riktig kjernekar! Syns også det er flott at det er voksne, holdende folk som melder seg, og blir tildelt slike oppgaver, slik at forumet forblir en ryddig og trivelig plass der vi kan diskutere og få hjelp, samt bare "henge"! Dette forumet er et fantastisk verktøy! Jeg lurer mang en gang på hvordan Ola Nordmann oppi lia fant ut av A og B, den tiden internett ikke eksisterte..

Dere gjør alle en god jobb! :)

Bassan
12/09/12, 23:30
Gratulerer Gutta :) og nå har jeg en grunn til å plage Kkromcke enda mer! ;)

Skulle du ha hjelp med dekalene?

Ja bare si fra når du har tid det :)

Morgis
14/09/12, 08:09
Gratulerer så mye :cool:

The Sven
17/09/12, 22:29
Tålig sent å legge merke til dette, men dette ser ut som gode nyheter for forumet :) Lykke til til dere! :)

larsverm
17/09/12, 23:38
Takker så mye. :)

Men etter hva jeg kan se er det for tiden lite uorden i de forumseksjonene jeg vanligvis ferdes i.

Jan-Einar Jenssen
18/09/12, 01:02
gratulere til alle 3 :) virker som oppegående folk dette :)