PDA

Vis full versjon : noen med erfaringer med turbonetics inc??



Voolvoo
05/09/12, 21:43
Jeg bestilte en t3 turbo fra www.turboneticsinc.com 3/8 og betalte samme dag.
Pakka er enda ikke sendt og jeg får selvsagt ikke svar på mail..
fikk svar fr 3 uker siden, da var det 2 ukers ventetid fordi de mangla A/R 0.63 eksoshhus.
sendte en gretten mail for 2dager siden nå og lurte på hvor det blir av denne turboen, selvfølgelig ikke svart enda....
jeg føler meg snytt for 5.500kr og lurer derfor på om det er ett lurefirma? ser jo ikke sånn ut.

er det fler som har bestil derifra og har gode/vonde formeninger?

1mnd ventetid og ennå ikke sendt.. Makan!

volvoRsport
06/09/12, 14:58
Hvilken betalingsmåte brukte du? Hvis du brukte PayPal ville jeg sendt en mail til dem slik at du får gjort dem oppmerksomme før "klagefristen" går ut. Er vel 45 dager fristen er på, etter det bryr de seg ikke.

Jonas Soldal
06/09/12, 15:29
For å si det sånn, så er det ikke bare de som er treige. Bestillte en krx400 (14000kr) den 27/6 fra Norsk Turboservice og fikk den ikke før Mandag denne uken.
Virker som at det er flere levrandører som sliter med for lite deler for tiden. Å da er det skikkelig kjipt for oss som kunder å sitte å vente på at de skal få fingen ut!
Er ikke alle som er så opptatt av kundeservice at det gjør noe... Å skulle være såpass store å ikke kunne gi en liten tilbakemelding er bare FRYKTELIG irriterende.
Når sant skal sies har jeg ikke fått eksos flensen til turboen som jeg bestillte med den enda heller :P Flott dee...
Så håper virkelig du får turboen din snart du også :)

Voolvoo
06/09/12, 19:47
Hvilken betalingsmåte brukte du? Hvis du brukte PayPal ville jeg sendt en mail til dem slik at du får gjort dem oppmerksomme før "klagefristen" går ut. Er vel 45 dager fristen er på, etter det bryr de seg ikke.

Paypal ja : /

Sende kvitteringen på mail?
Får jo ikke svar fra ''Benita Betancourt'' uansett :P
skulle klekt ut en knakende bra klagemail :P bør virkelig få med en ekstra godbit når ting tar sånn tid :P



For å si det sånn, så er det ikke bare de som er treige. Bestillte en krx400 (14000kr) den 27/6 fra Norsk Turboservice og fikk den ikke før Mandag denne uken.
Virker som at det er flere levrandører som sliter med for lite deler for tiden. Å da er det skikkelig kjipt for oss som kunder å sitte å vente på at de skal få fingen ut!
Er ikke alle som er så opptatt av kundeservice at det gjør noe... Å skulle være såpass store å ikke kunne gi en liten tilbakemelding er bare FRYKTELIG irriterende.
Når sant skal sies har jeg ikke fått eksos flensen til turboen som jeg bestillte med den enda heller :P Flott dee...
Så håper virkelig du får turboen din snart du også :)

Det er bare sinnsykt! :S
At de ikke klarer å svare på mailen, det er det som gjør meg grinete på dem..
Håper da virkelig jeg får den snart ja :) koselig å sause inn den nybygde b19at motoren med olje pga sliten turbo...

volvoRsport
06/09/12, 19:57
Paypal ja : /
Sende kvitteringen på mail?
Får jo ikke svar fra ''Benita Betancourt'' uansett :P
skulle klekt ut en knakende bra klagemail :P bør virkelig få med en ekstra godbit når ting tar sånn tid :P

Nei, du trenger ikke sende inn noe, kjøpet ditt er registrert hos PayPal.

Fra PayPal:

Hvis du skulle støte på problemer med kjøpet, bør du:
Trinn 1: Gå til Løsningsenteret for å åpne en tvist. (Merknad: tvisten din må være åpnet innen 45 dager fra betalingsdato.)
Trinn 2: Kommuniser direkte med selgeren og prøv å løse tvisten i minnelighet. Hvis du ikke er fornøyd med selgerens svar, kan du eskalere tvisten til et krav. (Merknad: Kravet ditt må fremsettes innen 20 dager fra opprettelse av tvisten.)
Trinn 3: Vi vil vurdere kravet, og hvis vi bestemmer i din favør, vil vi refundere den fulle verdien av betalingen din, inkludert portokostnader.

Voolvoo
06/09/12, 21:48
mange takk :) Skal gjøres nå :)

edit:
Jeg måtte opprette paypal konto, det har jeg gjort nå.
Har da selvfølgelig ikke transaksjons id.
Så jeg sendte paypal en mail om hva som er
problemet i mine øyne, altså manglende kommunikasjon.
i tillegg sendte jeg kvitteringsnummeret, datoer på mailer osv.

Så får håpe det skjer noe nå :)

Voolvoo
09/09/12, 20:06
Thank you for contacting PayPal regarding your order ID 0327-0453-0700-9507.

I have read your email and I am happy to resolve your issue today.

I have reviewed your transaction details and can see that you have made a payment using PayPal system but you were not logged into your PayPal account at the time when transaction was made. For this reason you cannot see this transaction in your PayPal account history. Your transaction ID is:5M953894X65114601

Please be assured that this transaction is as secure as one completed from your PayPal account and it is noted in our records.

I have succesfully opened a claim on your behalf for the payment of $878.44 USD to Turbonetics Inc. Your case ID is: PP-001-983-293-591.

The Case ID information will be included in any further emails we send you regarding this claim.



It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal.

Voolvoo
11/09/12, 17:29
Mr. Thomas *****, I have reviewed your account and can see the case you mention has been created on 09/09/2012. When case PP-001-983-293-591, was created we asked the seller customer@TURBONETICSINC.COM to provide us with information relating to it. We have not yet received any response from seller. If he don't respond within 10 calendar days from the date when case have been opened, the claim will automatically be found in the buyer's favour.

We will email you at the end of this time period to let you know the status of the case. If you'd like to follow the progress of this case, please visit the 'Resolution Centre' of your PayPal account.


Det vil si jeg får tilbake pengene om idiotene ikke svarer right? :) God hjelp å få hos paypal!! :-D

volvoRsport
11/09/12, 18:12
Det vil si jeg får tilbake pengene om idiotene ikke svarer right?

Det gjør du.

Voolvoo
11/09/12, 18:47
Det er flott :) om det blir slik så legger jeg ut turbonetics inc som useriøse selgere.. om det derimot blir omvendt blir de lagt ut som seriøse men med noe dårlig service... :P

Voolvoo
12/09/12, 21:22
Nå er turboen i paris, så paypal har tuppa dem litt bak :) storfornøyd med paypal altså! :)

Tusen takk til deg VolvoRsport som tipset meg om ''tvist'' funksjonen :)

metrakit
19/01/13, 19:23
kjøpte turbo der for en måned siden betalte me paypal gikk 2 dager så var turboen shippa 2dager etter det va turboen på døra ..Anbefalest!

Voolvoo
20/01/13, 21:13
Kanskje de ha skjerpa seg? Jeg vet ikke om jeg tør å handle der igjen for å si det sånn :P
Bra at du ikke fikk erfare samme drittproblemet jeg fikk :)

B200T
22/06/14, 22:08
Ser ut som det her gjentar seg, bestilte turbo for 3 uker siden ikke sendt enda, har også prøvd og sende de mail men nekter og svare.
Kjenner jeg blir forbannet.

Voolvoo
23/06/14, 21:20
Hei! Gjør som jeg gjorde. start en twist med paypal, Tok ganske nøyaktig 1-2 dager før de brått hadde delen og turboen ble sendt :) Det ordner seg ;) om ikke kan du prøve Kinugawa. har faktisk det på 740'n Tight og fin den overhalte 13c'n der.