Vis full versjon : senke v40 med 18" dekk?
noen som har erfaring med å senke v40 99 mod da den står med 215/35/R18?
blir dette trangt noen steder o.s.v??
Skal til med å gjøre det samme, tror ikke det skal skape noen problemer
saker :D er litt skeptisk på hvor mye det går å skru ned men få skru til skvett lappen'e skrurer over fortaus kanter og skru litt opp at:P
hehe, si fra om resultat når du er ferdig. Post bilde, cm. osv (:
jupp driv og spare som bare det til "riktig" senke sett :)
ASK Racing
05/10/10, 18:29
Skal gå bra det :) men kan hende du må gå ned på dekk profilen.
litt heftig å gå ned mer på profil da :P
på bilen til søster så satte vi på 7,5x18 et 35 med 215x40x18 hjul
subber litt i locari skjermen mot torpedoveggen forran ved full sving, og bak så subber det i skruene til hjulbuelistene ved humpler eller med folk baki bilen. Denne er senka med kw coilovere, hvor mye er jeg ikke sikker på
ASK Racing
07/10/10, 17:00
litt heftig å gå ned mer på profil da :P
så enig, så enig, men det er også veldig begrenset plass der :)
hvis du har fas 2 forskjermer, er de litt breiere en fas 1, men bak er jo fortsatt samma da, der kan du jo så klart valse litt, men er vanskelig å få pent pga døra,
da kan du kanskje slippe at det subber innerst, men spacere, eller felg men annet innpress,
Kommer litt an på senkesettet, jeg har H&R her, med 215/35-18" dunlop sport.
Det funker....
Hvis du skal vise bilen, må felg dimensjonen stemme med det som står i senkesettet, og det er maks 17" på denne bilen. Så da vil jeg anbefale deg å vise bilen med 17" felg.
http://forum.vccn.no/
v40'n er jo og få godkjent med 18" felg den da.....
v40'n er jo og få godkjent med 18" felg den da.....
Ikke på Jessheim.
De sjekket opp med Volvo maks 17", og siden 17" var maks i TÜV papirene til senke settet, ville de altså ikke godkjenne min med 215/35-18".
Tror jeg endte opp med å låne felger til en Nissan Primera P11 215/40-17".
DA gikk det. Så var det hjem å bytte felger igjen til 18" :D
Ikke på Jessheim.
De sjekket opp med Volvo maks 17", og siden 17" var maks i TÜV papirene til senke settet, ville de altså ikke godkjenne min med 215/35-18".
Tror jeg endte opp med å låne felger til en Nissan Primera P11 215/40-17".
DA gikk det. Så var det hjem å bytte felger igjen til 18" :D
ØØ ok. på Lillehammer er det ikke noe problem i følge Bilia og event hvis det bydde på problemer kunne de skrive en "bekreftelse" ned til Bt at de gikk god for dette.... sjekka så med Bt og de sa: så sant dekket har godkjent mønster dybde, dekke ikke tar borti noe sted ved svinging o.s.v, felgen ikke stikker uttafor skjerm kanten og at alle 4 hjul sto rikti justert så var det bare og bestile en time og betale 480,- (mener det var det prisen var) så sku de skrive inn 18" dekk i vogn korte.... så da ere litt forskjell på praksisen:mad:
du få komma til Lillhammer og godkjenne dekka dine du å ;)
Tror ikke jeg gidder det, nå som det er 17" godkjent i vognkortet, dersom jeg eventuelt får mangel lapp på mine 18", så skal jeg vurdere å vise bilen på Lillehammer! ;D
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.